kristoffer.n Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Heisann, ønsker og kjøpe 17 eller 18 toms felger - M Parallel - AC Schnitzer type 2 (kopi) - AC Schnitzer type 3 (kopi) Gjerne med dekk på Greit om det hadde vert i Rogaland/Hordalands område. Ellers må selger sende de
Eirik Viste Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Hei du. Jeg kan skaffe felger fra original AC Schnitzer Type 2. 8.5 X 18 framme og 9 X 18 bak. Felgene er i topp stand, og Dunlop dekk på som varer en sesong til. Mulig det følger med en ekstra strøken 8.5" og en litt kantkjørt 8.5". I følge eieren er dette svindyre felger. Ca 10.000 kr stk fra 8.5" og 11.000 stk for 9" felgene. Dette er jo noe av de beste felgene som lages. Han tenker å ta 8.000 kr for felgene med dekk på. Og det er mindre enn de tar i Tyskland. Jeg bor i Stavanger, og felgene kan i så fall hentes der.
kristoffer.n Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Blir nok over det jeg har råd til. Går det ann og ha 9" bak uten å valse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå