Gå til innhold

1987 mod 325 4 dørs.


Fredrik325
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke servere en skikkelig salgsannonse med en gang? Da slipper tråden å fylles med altfor mange unødvendige spørsmål. Det står i rettningslinjene hva som bør stå i en salgsannonse. Jeg er ved første øyekast intr i denne bilen pga overskrift, men her er jo så å si ikke info, å da blir det vanskelig å vite hva folk faktisk kan være intr i !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der ja, alt for mange annonser med fenngende overskrifter, som inneholder 0 og niks. Også til og med når noen spør eller maser om info anngående bilen uten fullstendig salgsannonse, ser det ut til at selger føler seg brydd med å svare. virker som noen egentlig ikke er intr. i å selge i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken var å få de som interesert i å ta kontakt, så hvis det ikke er nok info så beklager.

Hilsen Fredrik tlf. 92064763

Hvis folk skal ta kontakt må de vite hva de skal være intr i. En 1987mod 325 4 dørs kan være alt fra rassert og verd 1500kr til perfekt stand å verd 50.000.. derfor er gjerne bilder med info om teknisk, interiør og eksteriøsmessig stand noe greit å vite..

Bare tips, ikke noe negativt ment 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bilder, men kan forklare litt av det jeg vet:

Bilen er godt utstyrt fra fabrikk, med ABS, 4x el.vinduer, el.luke, 3,64 25% diff, sentrallås, servo, Cruisecontrol.

Karosseriet er ikke mye å skryte av, bør bytte 4x skjermer, minst en kanal, rust under baklykt og på plate ved viskere. Den ene bakskjermen skal følge med, samt dører og noe annet småtteri. Det er også noe rart med ledningsnettet ved dashbordet, og det følger med nytt kjøpt på bmw. Motoren går ikke, sannsynligvis en giver. Men han har kjøpt komplett 88+ ledningsnett med hjerne osv så man kan bygge om til nyere type med giver foran på veiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...