Nagin Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Har en M front som muligens vil bli solgt. ABS plast, løse lister, lippe og netting. Ferdi prima og klar til og sprøytest Kvalitetsfanger ! BUD Kjappt søk på st-import, 1990 for den som var der, med fast leppe. Penest med løs leppe da eller hva ? kjøpt på GS i sin tid
Nagin Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 Ganske sikker på at "nagin" bor i Volda, M&R jupp
Magg0 Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Hvordan er det å sende slikt i posten? Er det trygt og hvor mye blir det ca? : ) Vet du hvordan denne er i forhold til ST-Import sin? er fastmontert leppe den eneste forskjellen?
Nagin Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 Hvordan er det å sende slikt i posten? Er det trygt og hvor mye blir det ca? : )Vet du hvordan denne er i forhold til ST-Import sin? er fastmontert leppe den eneste forskjellen? Grovt tippa så tror jeg sånn ca 300,- i frakt. Noe rundt der jeg betalte tror jeg når jeg bestillte ifra gs mener jeg å huske. men dette kan jo sjekkes opp Den største forskjellen er vell løs leppe ja. synst man ser stor forskjell på fast å løs denne er også prima. det vet jeg ikke om st sin er.
sladjan Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Sendte en fanger selv for litt sia, gikk under "egenembalert". tror det kosta rundt 150-160 for egenembalert nå.
AlXz Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Sendte en fanger selv for litt sia, gikk under "egenembalert". tror det kosta rundt 150-160 for egenembalert nå. Litt Ot.., men det blir tillegg pga lengden.. Er den under 10kg blir det 150 + 92 = 242,-
Magg0 Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Hvordan behandler posten slike ting da? Jeg er redd for å måtte betale også mottar jeg den skadet eller lignende. Har jo likksom ikke mye garanti. Tilstanden på den er helt tipp topp? Ikke noe feil med den?
Nagin Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 lurer også på hvordan dem behandler slikt. embalasjen på eksosen min var ialfall herpa når den kom, eksosen var fin men ja. fangeren er fin ja, tipp topp med andre ord
muhle Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 hei har du fangern enda, passe denj på sedan?? pris du tænkt
Nagin Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 hei har du fangern enda, passe denj på sedan?? pris du tænkt Japp det gjør den Har fått 7-8 bud på 1500. elle melle. neida. noen høyere ? blir det ikke det selgest den mest sannsynlig til Sladjan, da han henter blandt annet Sendte en fanger selv for litt sia, gikk under "egenembalert". tror det kosta rundt 150-160 for egenembalert nå. tid du teke turen oppover ca ?
muhle Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 oki vis han ikke henter den kan jeg komme og hente den jeg også hehe
Nagin Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 oki vis han ikke henter den kan jeg komme og hente den jeg også hehe Hvor bor du da ? Jeg selv holder til i Volda, m&r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå