Gå til innhold

ess10's BMW E30. Kanskje litt utenom det vanlige :P

ess10
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut noen bilder av bilen min jeg har pusset opp. Har en prosjekt tråd også som ligger ute på bilder/film forumet. Skulle egentlig vært på prosjekt tråd da men. :P

Litt info:

Bilen er en 320i

Har Skjeldne Recaro Sport stoler i den. Finnes bare 75 sett av akkurat de setene. :)

Anlegg består av 1stk pioneer 12'' sub på 1000w. 2stk 6x9 Vampire høytalere på 350w hver. Å 2stk 5'' fence audio høytalere forran på 150w hvær. Har en monoblokk på 1000w som driver subben og en 2kanals forsterker på 900w til 6x9 høytalerne.

Har en Pioneer spiller av typen Pioneer DEH-P7100BT.

Felger på sommeren har jeg noen fra GSbildeler som heter noe ''GS- silverblade''. 8,5x17 forran og 10x17 bak. :)

Å på vintern har jeg BMW eik felger som jeg har lakkert hvite.

Har M-teck matter og M-teck pedaler i børstet aluminium.

Bilen ble nylakkert 14 november 2009 av Centrum Bil & Karosseri AS i Øksnes.

Å her kommer noen bilder av bilen...

27gj1zibg0ht6k5699hb.jpg

mhhcrlgvbvc7675dkfdv.jpg

rtzxi14i3km9jrb5nh8i.jpg

vuanuqm18a3xbbf28eyz.jpg

73zzoyqg8feswsgrih7h.jpg

m8xlnetqu6fysccf12x9.jpg

sh5syphmxaujf24e1bbj.jpg

lsjakhq7r0evptm7cdur.jpg

18u7cur5ig0akuteyiac.jpg

t8419eui6io9mdcbuam0.jpg

j4fgwz0qtnuepg7xv397.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingen du har valgt er nok desverre heller ikke min smak, men som sagt over synes også jeg det er flott at noen tørr gå andre veier sånn at vi ikke ender opp med en hel haug identiske biler med m-tech utførelse hele gjengen.

Setene som så få andre har gir jo bilen ett enda mer individuelt preg og siden bildene er av noe varierende kvalitet gjør fargekomboen på setene seg kanksje bedre i virkeligheten enn hva bildene tilsier.

Sommerfelgene var jo ikke så værst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingen du har valgt er nok desverre heller ikke min smak, men som sagt over synes også jeg det er flott at noen tørr gå andre veier sånn at vi ikke ender opp med en hel haug identiske biler med m-tech utførelse hele gjengen.

Setene som så få andre har gir jo bilen ett enda mer individuelt preg og siden bildene er av noe varierende kvalitet gjør fargekomboen på setene seg kanksje bedre i virkeligheten enn hva bildene tilsier.

Sommerfelgene var jo ikke så værst :)

Ja det var det som var meningen å ha noe som ikke alle har. ;)

Setene er jo litt brukte, så de er vel litt skitten, men ser også bedre ut i virkeligheten når man får ''helheten'' fram.

Sommerfelgene er ikke så verst nei. ;)

Jeg likte den veldig godt. Den skiller seg ut ja. Det er jo det alt handler om:)

Takktakk.

Ja, er jo bra å ha en bil som folk snur seg etter. Bare de ikke snur seg for at bilen er stugg da. :P Får håpe det ikke skjer. :P

Flott bil! Hvordan farge lakkerte du i?

Takker :)

Lakkerte i en Nissan farge. Tror fargekoden var gn0...

Flott bil ass, er det hvite orginalfelger jeg ser eller. Fett :)

Ja det er hvite originalfelger. ;) Måtte bare prøve det, å resultatet ble ikke så verst. :)

Fet bil :) Sommerfelgene var råe! :D

Takk :)

Skal si meg enig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, absolutt. Stilige felger, strøken lakk. Skal jeg sette fingeren på noe må det være fargen på stolene dine, de passet ikke helt inn, siden det ikke er andre gule detaljer på bilen (som jeg ser iallefall) ;) Forresten, de frontlyktene du har der, åssen er fjernlyset på de? Jeg og en venn av meg dro å kjøpte en E30 til han, da satt det sånne lykter på, men det satt jo ingen reflektor i fjernlysene :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, absolutt. Stilige felger, strøken lakk. Skal jeg sette fingeren på noe må det være fargen på stolene dine, de passet ikke helt inn, siden det ikke er andre gule detaljer på bilen (som jeg ser iallefall) ;) Forresten, de frontlyktene du har der, åssen er fjernlyset på de? Jeg og en venn av meg dro å kjøpte en E30 til han, da satt det sånne lykter på, men det satt jo ingen reflektor i fjernlysene :roll:

Takktakk :)

Bryr meg egentlig ikke så mye om fargen, for stolene er sykt gode å sitte i. :P Men syns ikke det ser så aller verst ut med gule seter da. Får se om jeg lakkerer kaliperne og trommlene gule da :P

Fjernlyset er bra hos meg. Lyser veldig bra. Jeg har bluevision pærer også btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...