Gå til innhold

99% strøken E36


bmwmann24
 Share

Anbefalte innlegg

1997 BMW 318tds

Vurderer å selge bort 3 serien som har Vært i familiens eie siden 97. Bilen ble kjørt rett opp til Alta fra Munchen

Har derfor ikke antydning til rust.

Airbag, ned.bakseter, orig. radio/kassett.

Bilen har alltid stått i garasje og Bilen har vært på merkeverksted for Olje og service generelt, sammt at bestefar alltid bytta olje innimellom servicene. Har service-hefte til 200.000 Sammt at jeg har bytta eksos, bærekule foran å fått den eu-ok til 2012.

Bilen har gode GoodYear Ice navi 15" vinterdekk. Hengerfeste er ettermontert godkjennt. Jeg bytta olje,dieselfilter,luftfilter,oljefilter på 210`km.

vannpumpe,dieselpumpe ble bytta for 3-4 år sia.

Bilen er gått 212`km.

Mørkt strøkent interiør, mørke vinduer. Hvite blinkere bak å side. Røktonede blinkere foran nå.

Felga på bilde er fra 5 serie, skade på en felg. Ska få taki den. 1.5 år gamle 8000,- nytt.

Bilen er i daglig bruk til jobb, barnehage osv. Fungerer bra til småkjøring, langkjøring. bruker ca 0.6-07 på blanda kjøring. Ca halv litern på langkjøring.

Ska bytte:

coupefiltere, viftereim, strammer, løpehjul (3 stk) begge fordemperne, har 30/15 TUV senk. Dette kan monteres før salg. Har alle delene liggende.

qb77op8dsmxszk4zl03h.jpgyeq6lhg619oqc3v2pea6.jpgp6g79djqy7sssjifuenz.jpgcb5xwuhh734tnr0bf8dm.jpgcb5xwuhh734tnr0bf8dm.jpgh8egs9uu6f6q9gs8lh3t.jpggrsgntsn4652fiwa886w.jpg

BUD!!

BILEN STÅR I TRONDHEIM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er prisen litt vel stiv? kom med et forslag da. Grunnen til at bil selges er at jeg trenger penga til e38 7 serie prosjekt.

Det var ment at den sku lakkes helt ned..

la oss si 55000,- (nedsatt fra 550.000,- haha) ferdig bygd med spredere, slitedeler, sportsunderstell og ned lakka.. Hengte opp gardin i bakruta i dag. Ble penere å ganske så mørkt i cabinen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i god stand. Dere finner self. eksemplarer til 30.000, denne annonsen er nok ikke for folk som vil ha et prosjekt til billig pris. Jeg mener at denne prisen er riktig.

Bilen bør egentlig sees, kan ikke sammenlignes med 91mod e36 De er trasige i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for prisopplysingen :) den va litt kostbar ja.. tror den kosta det ny... kanskje litt mindre. Er jo ikke full av utstyr så. Men, kult at den er som ny enda. Det var snev av nybil-lukt i den da jeg henta dn. Kanskje den kommer tilbake etter at jeg har rensa interiør. (1.5 år jente i baksetet) ligger boller å rosiner litt rundt om :D Heldigvis ikke sølt noe i baksetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei, det ser ikke ut til at folk er ute etter ett strøkent eksemplar. Da får jeg beholde bilen selv. Ikke at d gjør noe.. da har jo jeg en strøken bil:) Vet at jeg har en STIV PRIS... den reguleres ikke for noe i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99% strøken er ikke strøken, vet du :wink:

Dukker nok opp en kjøper ;)

99% er ikke værst på en 97da. :) er lakken som ikke strekker helt til tops.

Tenk litt på det.

En E36 veier roughly 1460 kilo.

99% av det er 1445,4. Det betyr dermed at dersom det er rust som er problemet når en bil er 99% rustfri, er det 14.6 kg. med rust... ;)

Anyways...gratisbump fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99% strøken er ikke strøken, vet du :wink:

Dukker nok opp en kjøper ;)

99% er ikke værst på en 97da. :) er lakken som ikke strekker helt til tops.

Tenk litt på det.

En E36 veier roughly 1460 kilo.

99% av det er 1445,4. Det betyr dermed at dersom det er rust som er problemet når en bil er 99% rustfri, er det 14.6 kg. med rust... ;)

Anyways...gratisbump fra meg :)

haha, bra formulert:) Gla min er 110% rustfri (ikke rust på skruer eller noe) takk for bump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...