Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke helt hva du spør om jeg. Hva betyr "og får ikke den lille plata der"?

Jeg har skrudd komplett M5-bakstilling rett på 520-karosseri uten problemer, ren skrujobb hvor alt passa rett på. Mener den bakre bjelken (som 520-bakstillinga ikke har) bruker samme hull som de bakre festene på 520-diffen. Bjelken ligger vel under det bakre diffestet?

Skrevet

Når du bygger om fra 520 til større må du ha med ett feste som skal stå i karroseriet der bak. Det sitter med 4 M8 skruer opp i karroseriet og har innvendige gjenger til en stor bolt som skal holde bakstillingen. (er noen år siden jeg har gjort dette, men tror jeg husker rett)

Skrevet

Ja, det er vel den du ser bakerst her?

pu5svn4r9nq1dn7ffjcy.png

Fant dessverre ikke delen i ETK, men det er de samme festehullene i karosseriene. En må bare ha med selve braketten over. Er ikke det den det sitter en gummipad i for demping?

Det var forskjeller på braketten fra 520en og M5en (også høydeforskjell tror jeg?), men du må bare ha med alle delene til bakstillingen, så er dette en ren skrujobb...

Skrevet

Skruehullene er i karroseriet. Er bare å skru den fast. Er samme travers på alle fra 525 til M5,men en annen på 518 og 520. Kan bruke den bakre festebraketten fra 525 til M5. Til M3yngve`s forsvar: Er fort gjort å glemme å glemme å sende med den da du kun trenger den på 518 og 520...

Skrevet

var og henta oss hanjeg:) ja ikke noe og si på han. uten om et super ødlakt hjul lager. men tror jeg fant utav d. bruke det gamle 520 diff opphenget? bare en lengre bolt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...