rel0ad Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 parkerte bilen, ikke hatt noe problem, 2 dager etterpå slår ikke en gang starteren inn. hva kan være problemet`? hvor ligger starteren? kan det være elektronikk som skaper problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Regner med at du har sjekket at det er strøm på batteriet? klikker det i innslaget når du vrir om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 har nok batteri, prøvde med start kablet til og med, ingen klikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Prøv å la bilen stå i gir og bare nykk den litt forover, altså dytt litt til den Av en eller annen grunn hjalp det på min gamle bil, og fattern hadde en god forklaring på problemet som jeg ikke husker nå men som sagt. Hvis du har strøm i målerne når du vrir om nøkkeln så prøv å gå ut og "sparke" den litt før du vrir om igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
footch Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Snedig.. Høres bare ut som on det ikke er strøm Hadde det kommet et klikk hadde det vært enklere. Sjekk om starteren får strøm har ikke peiling, men kanskje relè som er gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
footch Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Snedig.. Høres bare ut som on det ikke er strøm Hadde det kommet et klikk hadde det vært enklere. Sjekk om starteren får strøm har ikke peiling, men kanskje relè som er gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Hadde dette på min. Var sikkert innslagsreleet på starteren som var gåent etter som det var mulig å starte den etter at startmotoren var byttet. Kjøpes billig på KOED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå