Gå til innhold

E46 - samme felger på ulike typer modeller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om originalfelgene på en e46 skal passe på enhver annen e46? (med unntak av 15" kanskje).

Jeg vurderer nemlig å kjøpe et sett felger som opprinnelig kom med en 2002 coupe til min 2001 touring. Det følger ikke bolter med, men jeg antar at de boltene jeg har til mine egne originalfelger vil passe.

Noen som har litt info?

Skrevet

Er ikke sikkert boltene passer. tviler på at de passer fra stålfelger til alu f,eks. Jeg har villa tatt med en felg å dratt innom din nermeste dekkforhandler å fått riktige bolter. bruker du feil bolter så KAN det bli dyrt ;)

Skrevet

De boltene jeg har er til original aluminiumsfelger, men de er 15" og de jeg skal kjøpe er 16".

Som du sier er nok kanskje prisen for høy til at man bør ta sjansen. Holder det å ta med bare en felg til en forhandler, eller må han teste felgen på bilen for se hvilke bolter som blir riktig?

Skrevet
De boltene jeg har er til original aluminiumsfelger, men de er 15" og de jeg skal kjøpe er 16".

Som du sier er nok kanskje prisen for høy til at man bør ta sjansen. Holder det å ta med bare en felg til en forhandler, eller må han teste felgen på bilen for se hvilke bolter som blir riktig?

Holder med en felg ja. Bare konet på boltene stemmer. så har de oversikt over hvilken bolter som trengs. så det er ikke noe prob. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...