CaS_E34 Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Hei. Har en 1990 modell 520 e34. Kjøpte m5 instrumentpanel 1993 modell av en her på forumet. Innmari bra stand foresten Men problemet er jo at pluggene ikke stemmer overens. Er dette mulig å koble om?Hørte på gs om det eksisterte adaptere men det gjorde det ikke. Noen som har gjort dette før? Begge instrument panelene er jo elektroniske, så i teorien burde jo dette gå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Skal ikke si at dette ikke går, men det blir MYE jobb!!! Lettere å bytte hele ledningsnettet inni dasjbordet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 hmm det trur jeg ikke... da må jeg demontere hele dashen og det er endel jobb. i tillegg koble opp ledningsnettet. Hvis noen hadde hatt koblingskjemaet for de to instrumentpanelene tror jeg kunne klart å koblet dette om i nye plugger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 hmm jeg har funnet koblingsskjema til m5 panelet...men sliter med 1990 instrument panelet mitt... Noen som har noe sånt ? det er bare to plugger bak på den, en gul og en blå begge 26pins. Instrumentpanelet er produsert av motometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Drage Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Hei, har du digital eller analog km teller på orginal instrumentet? Jeg monterte m5 speedo på min 88mod 525 og det var plug and play, orginal istrumentet mitt hadde digital km teller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 jeg har analog km teller, det er det som gjør faen. Og den er også vanskelig å finne noe om på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Hei, har du digital eller analog km teller på orginal instrumentet?Jeg monterte m5 speedo på min 88mod 525 og det var plug and play, orginal istrumentet mitt hadde digital km teller... Samme her,'89 525i med digitalt orginal,digitalt instument passer det rett inn som i min å hans over. Har du analogt må du nok bytte ledningsnettet i dashn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 men det er jo den samme overføringen... forskjellen er jo elektronikken i instrumentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 men det er jo den samme overføringen... forskjellen er jo elektronikken i instrumentene. Mulig det,men blir nok fort mere jobb å finne ut åssen du må koble de ledningene enn å bare bytte nettet i dashn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 men er det en samleplugg et sted da? for hvis man skal demontere hele dashen får og få det til blir jo fort det mye jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Om det er oljetemp du trenger, så hadde jeg heller satt inn en vdo måler. Noe annen fordel er det da uansett ikke med ///M5 instrumentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 emblemet? kall det gjerne jåleri men jeg synes det er tøfft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 emblemet? kall det gjerne jåleri men jeg synes det er tøfft... Enig Er ikke mye jobb å skru vekk dashn igrunn,dreiv med det rett før jul da jeg bytta hele varmeapparat boksen under der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå