Langlo Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 hei! som topic sier, så trenger jeg tips til hvor å plassere ballast! hvor har dere som har ettermonter xenon plasert ballastene? ettermonterer nå til grøft,lang og nærlys takker for alle råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Prøv å finn en plass inni frontfangeren f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 har lagt opp til xenon nå! 5000k! steike fint lys da mann der var jeg litt slapp og bare la dem bakom lysene intil videre, var ikke helt tørt der, men var ingen plass den kunne falle ut og den låg godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Bare å stripse de fast i noe, så sitter de Er det slimballaster du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennemoe Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Hei. Monteret 6000k i grøftelysa mine for et par uker sida. Matcha Biltemas angeleyesa perfekt. Jeg brukte dobbelsidig teip og monterte balastene rett ved siden av grøftelysa.. funker fett. har ikke detti av enda hvertfall legger ved ett bilde av resultatet hvis det skulle være interessant. Det ser litt blåere ut en det egentlig er Merkerte hvor jeg festa mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Fett bilde...hva slags kamera brukte du? Får aldri til å ta bilde av xenonlys jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennemoe Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Takk.. Canon EOS 1000D. Bruke manuel modus og stillte på lukkertida og eksponeringa selv. Da kan man ta bilde av det meste hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 hmm, de der var fint har helt hvite angel eyes, og de matcha ganske bra med 5000k (som var utrolig kvitt!!) men plasseringen din var ikke dum nei.. har bare lagt ballasten inni hullet der intil videre.. (var helt ekstase når jeg fik koblet til, lite lyst å feste noe der å da) men ja, dobbelsidig teip kan være noe brukte du tykk eller tynn dobbeltsidig? har bare tynn forløbig.. men ordner tjukkere om det er bedre har ikke slimballaster nei, bare de gammlestore greierne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennemoe Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Du kan jo sette sammen flere tynne teipbiter så den blir litt tjukkere Husk på å gjøre ordentlig reint med sprit før du teiper de fast.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå