Beivakongen Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Driver å ser etter nytt luftinntak te m3n nå og her er de jo to hovedtyper det går i: Typen med rør ned i frontfangeren og filter på enden. http://global.ebay.com/Racing_EVO_35_CO ... 84338/item Eller typen med filteret oppe på standardplassering men med skjerming imot varmluft. http://global.ebay.com/AFE_Cold_Air_Int ... 24689/item Hva har dere god erfaring med,gjerne eksakt type(merke)?
S.Arnesen Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 gå for noe kjent, K&n eller green cotton f.eks. Selv så syns jeg filter i motorrommet er tryggest. Har ikke helt sansen for å ha filteret der det flyr ekstra mye dritt og møkk i lufta... Ps: Det heter Cold air intake
Beivakongen Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 gå for noe kjent, K&n eller green cotton f.eks. Selv så syns jeg filter i motorrommet er tryggest. Har ikke helt sansen for å ha filteret der det flyr ekstra mye dritt og møkk i lufta...Ps: Det heter Cold air intake Ble en skriveleif der gitt. Ja enig med deg der,blir jo mere skjerma.
StianLgs Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Kan ikke kalle dette akkurat "Cold Air Intake", men funker som pokker til meg. Vare nr. www8557 (KN Performance kit) på Koed.no
Beivakongen Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Kan ikke kalle dette akkurat "Cold Air Intake", men funker som pokker til meg. Vare nr. www8557 (KN Performance kit) på Koed.no Er et sånt jeg har i dag men vill ha med et som er isolert fra varmen i motorrommet.
StianLgs Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 AEM har noe til bmw. Men ikke spesifikk til E36. Ta et søk på eBay Godt mulig å få tilpasset noe. Å da har du kvalitet!
sladjan Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 jeg ville heller valgt det som er plassert der originalt luftfilter også står. Du kan også ta et rør og ha ned til grillen eller noe, borre opp hull i plastiken under filteret der og få enda bedre luft f.eks.
SteffenM2 Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Mange som gikk for "DaveF Induction kit" før iallefall, virker som det duger! Hvor man får tak i det aner jeg desverre ikke.
Beivakongen Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Mange som gikk for "DaveF Induction kit" før iallefall, virker som det duger! Hvor man får tak i det aner jeg desverre ikke. Det hørtes jo veldig bra ut,må bare finne ut hvem som selger det da.....
Beivakongen Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Ingen flere anbefalinger? Kjører alle med vanelig åpent konfilter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå