Gå til innhold

Hva felger skal eg kjøpe? 330cd E46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Besemt meg for BBS CH i 19" 8,5 fremme og 9,5 bak men hva farge skal eg velge? sort eller vanlig?? legger med ett bilde av bilen

sr2mo8w3i22l5vys5os1.jpg

dmgm3g2s30lyfckmy1a9.jpg

Skrevet

Jeg personlig tror mørke hadde passet til denne bilen, men dette er jo en smaksak.. Få noen til å photoshope felgene for deg, er jo din mening som er viktigest;)

Skrevet

Jeg personlig tror mørke hadde passet til denne bilen, men dette er jo en smaksak.. Få noen til å photoshope felgene for deg, er jo din mening som er viktigest;)

Skrevet

Hvorfor er alle så opphengt i bbs ch, det finnes jo mye råere felger enn det, blandt annet fra bbs:)

Hva med noen replika felger fra de dyreste felgene til bbs?

Slenger meg på denne tråden. Er det finest med chrom eller alu felger? litt vanskelig å avgjøre uten å se de på. crom kan kansje bli litt sånn pakkis styling? som svære rieger fangere, lexus lykter osv....

Skrevet
Hvorfor er alle så opphengt i bbs ch, det finnes jo mye råere felger enn det, blandt annet fra bbs:)

Hva med noen replika felger fra de dyreste felgene til bbs?

Slenger meg på denne tråden. Er det finest med chrom eller alu felger? litt vanskelig å avgjøre uten å se de på. crom kan kansje bli litt sånn pakkis styling? som svære rieger fangere, lexus lykter osv....

Ja hva felger mener du passer på bilen då! er åpen for forslag eg. men har ikke sett noen med BBS CH Black edition felgene ennå....

Skrevet

var nettopp en som solgte 2 sett med bbs felger på forumet her, riktig nok var de dyre. rundt 50000 nye, men ch felgene så jo gammeldagse og kjedelige ut i forhold. finner sikkert kopier av disse på gs for rundt 10-15?!

Så felgene under felger og dekk selges her på forumet:)

Skrevet

Er nok ikke enig med deg at de nye black utgaven ser gammeldags ut så lenge du får de i 19" er enig at i 17 og 18 kan de bli litt kjedelig. men noe replica greier er eg ikke intresert i.

Skrevet

Jeg tror svarte CH blir utrolig riktig på bilen din, men er jo en hviss fare for at de kan "forsvinne" pga mørk bil

Utrolig pen bil forresten! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...