frode andre Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 lurer vel ikke på så mye. bare hvor og når det evetuelt kan hentes?
Kristov Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 lurer vel ikke på så mye.bare hvor og når det evetuelt kan hentes? Kan hentes i Oslo torsdag kveld - ellers må det bli neste uke.
frode andre Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 ok. send meg et tlf nr så skal jeg se når jeg klarer å få det til
kristianbmw Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Ok, er det mulig å komme å se på det til helga kansje? Det passer dessverre dårlig. Er det noe spesielt du ønsker å se på som ikke kommer fram i bildene i annonsen? Det er litt jobb å frakte dette med seg for bare å vise det fram. Ved seriøs interesse kan det selvfølgelig ordnes. Stemmer, men passer dørsidene i en vanlig facelift bil? Jeg kan komme til oslo å møte deg en plass å ta de for 7500 til torsdag kveld hvis det passer for deg?
Kristov Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Ok, er det mulig å komme å se på det til helga kansje? Det passer dessverre dårlig. Er det noe spesielt du ønsker å se på som ikke kommer fram i bildene i annonsen? Det er litt jobb å frakte dette med seg for bare å vise det fram. Ved seriøs interesse kan det selvfølgelig ordnes. Stemmer, men passer dørsidene i en vanlig facelift bil? Jeg kan komme til oslo å møte deg en plass å ta de for 7500 til torsdag kveld hvis det passer for deg? Dørsidene er like i alle E30 2-dørs så de passer. Send meg nummeret ditt i en PM. Du har i alle fall høyeste bud med 7500kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå