Lars89 Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Det er M5-kopier. Autofold-speil klapper ikke opp når man slår av tenninga, man må trykke på en knapp på siden av speiljusteringa for at de skal slå seg opp. Hvis dette ikke er en veldig viktig funkskjon for deg ville jeg bare bestilt meg speil uten autofold. Da er det bare å plugge de rett i Men sjekk hvor mange pinner du har org før du bestiller
325demon Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Det er ganske viktig egentlig, så mulig jeg kobler om. Kan tegne opp et sjema og legge ut her vis det funker som det skal:) Men dette blir veldig mye arbeid når jeg tenker meg om vis det ikke er lagt opp til originalt. Men vis man bare skal ha de på bryter må man jo ha med ekstra knapp også.. Det ser jo DYRT ut da om de går automatisk:)
Sjøbuse Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 E36 M3 speil på E46 ser dumt ut. E39 M5 speilene er større enn E46 M3 speilene og ser litt store ut til 3 serie. så syns det også ser litt dumt ut jeg. ville prøvd å skaffe E46 M3 var jeg deg.
Lars89 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Det er selvfølgelig det beste med ekte M3-speil evt de jeg linka til. De er vanskeligere å finne og gjerne litt dyrere, men så får du også noen av de peneste speila som er lagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå