Langlo Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 som topic sier, jeg trenger bilder, maange bilder.. har lyst å kjøpe felgene men har ikke sett dem på en sølv e46 touring før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Ikke helt sikker, men kan dette være i 19"? Tror det altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 hmm, takker! ser bra ut.. men tenker på att jeg vil ha litt kant bake i forhold til fremme.. hvilken av settene på GS må jeg kjøpe da? skal ha 50/30 senking.. (vill ikke ha subbing!! ) flere bilder takkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Ta en telefon til Morgan hos GS eller sende en pm til han her, så får du nok et vettugt svar. Er en egen felgtråd fra Gs her inne som han har startet. Får nok svar der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Skal normalt være mer kant på breiere felger dvs 9,5x19 med 265/30-19, men hør med GS om det er tilfelle med disse felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå