spruddel Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Var innom Audio Art og fikk et oppsett der. Spiller: Pioneer DEH-6100BT Høyttalere framdør: Pioneer TS-E170ci (tror det egentlig skal være E130ci som er 13cm element, regner med at han har satt opp feil bare) Høyttalere hattehylle: Pioneer TS-E1302i Forsterker: MTX RT604 Dette totalt kommer på 8900,- Får alt med montering og monteringsramme, støydemping osv for 12000,- eller 14000,- med soting av bakrute. Sjekket hos http://www.strommen-bilradio.no hva de tok for delene, og de var noe billigere. Men hvordan mener dere prisen er? Og hvordan vil dette spille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Dem er nok noe billigere siden dem antagelig ikke vil gi deg den oppfølgingen som du vil få hos Audio Art. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Hva slags oppfølging da? Bare greit å høre litt rundt og sammenlikne priser uansett da.. Og få innspill fra dere om hvilke produkter som er bra, hvor man bør kjøpe osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Gå for pakka hos Audioart du. Han kan sakene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 kan ikke sammenlingne audio art og strømmen bilradio.. Bor 500 meter unna strømmen bilradio. Og jeg er kjøper ingen ting der med mindre jeg ikke rekker et annet sted og må ha ting på sec. Er jævla dårlig service der. Og små ting er dyrt.. Hadde aldri latt de folka der rørt bilen min engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Gå for pakka hos Audioart du. Han kan sakene sine +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå