Gå til innhold

05 525dat M-Sport - Carbon Black

Hansee
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med E61! Hvis du ikker med i BMWCCN fra før, så anbefaler jeg deg at du melder deg inn! Blir endel treff utover nå ;) Bl.a vasketreff osv

Ja, hadde planer om å bli medlem. Tjener fort inn kontigent på rabatter osv? :)

Knall bra bilder! Kanke vi ta noen bilder sammen engang? :)

Takk for det. Er bare en amatør med et billig speilrefleks.

Tror jeg så bilen din kjøre forbi gimle her om dagen faktisk :)

var ihvertfall en svart/mørk 5 serie med svarte felger :P

gratulerer med ny bil.

Jeg bor ved Teie veidele og kjører dattera i barnehagen, så passerer Gimle et par ganger om dagen, ja.

Kikket nærmere på gummien på vinterhjula og fant ut at det faktisk var 18". Var skråsikker på at det 17" siden de ser så "små" ut. Voksne hjulbuer, ja :oops:

Dere får tute eller blinke hvis dere kjenner meg igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får tute eller blinke hvis dere kjenner meg igjen :D

Notert!

Og ja, du tjener fort inn kontigenten på noen turer til Morris ;)

Får jo den rabatten hos mange flere forhandlere enn bare BMW. har sikkert tilsammen i 2009 fått rundt 3'000,- i rabatt. Selv om man ikke ønsker blad i posten, klistermerke i ruta eller delta på treff, er det jo galskap å ikke være medlem... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Bestilt DEFA fra Meca i dag. Leveringstid medio mars, men håper det kommer før. Savner stuevarm bil om dagen.

Noen som har lyst på en skrujobb i kulda eller kjenner noen som har skrudd dette før? Har ingen egnet garasje selv, så må sette det bort ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Bestilt DEFA fra Meca i dag. Leveringstid medio mars, men håper det kommer før. Savner stuevarm bil om dagen.

Noen som har lyst på en skrujobb i kulda eller kjenner noen som har skrudd dette før? Har ingen egnet garasje selv, så må sette det bort ...

Nå som det var -16, blir ikke bilen stuevarm. Du slipper jakke og hansker, men bilen er ikke 30 grader :) Og dersom det snør i tillegg blir ikke bilen varm nok til å smelte dette unna, is forsvinner men ikke 5cm med snø. Men det som er superfordel er at batteriet er ved maximal effekt etter lading og motoroljen er varm og god, så bilen kommer som et skudd - er som å starte på en varm sommerdag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 grader er det ikke i stua mi på sommeren engang. Da går varmepumpa på full guffe og kjøler, hehe. Har nesten ikke tatt i snøskrapa i år. Kun børstet når det har lavet ned.

Kjerringa derimot, er ei skikkelig frysepinne, så hun krever defa. Har ei 2 år gammel datter som også har det triveligere i baksetet med litt lunk.

Ble overrasket over at E39 er noe kortere enn e61, men likevel bedre plass mtp barnesete og passasjerstol. Mistet noen noen cm så må vurdere ny stol eller snu den så den blir forovervendt.

Hadde uansett vært greit med en isofix-stol. Har en Britax muliti-tech uten i dag ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå til høyre for hjulbrønnen under 3 skruer og plastikk. NAF måtte til med 4 batterier etter to forsøk med vanlige personbiler.

Får spinne ut til BMW og høre de har en akuttime. NAF-mannen sa det skulle være et grønt lys på batteriet som indikerte at det var OK, men det så ut til å ha sloknet. Noen som kjenner til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet dagen men nesten flatt batteri og endte opp med NAF og fire batterier samtidig før den fyra. Rattet innom Mekonomen og kjøpte en feiende flott batterilader. Ryddet garasjen for rot for å finne ut at den ikke fikk plass likevel, noe jeg egentlig visste siden en Golf mk2 gikk akkurat. Dro således til svoger som trengte hjelp til å flytte et biljardbord. Da det var på tide å dra for å møte kjøper av forrige bil, satt jeg meg fast, fikk ikke av plasten som skjuler tauekroken foran og endte opp med litt flass i lakken. Av med antispinn og et par dyttere senere spant jeg opp. Ikke veldig imponert over Hankook Icebear w300.

Kjørte så til Revetal for å overlevere en salgsmelding, som kjerringa hadde tatt ut av bilen, rett før jeg dro. Nå står bilen til lading, så da er det bare å krysse fingre og tær og håpe på en bedre dag i morgen.

Én positiv ting skjedde på vei hjem fra Revetal. Vindusvisker bak ga livstegn, men orket bare noe få cm. Da er problemet kanskje mindre enn jeg fryktet. Glassluka vil heller ikke opp, så det har vel en sammenheng ...

Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...