Hansee Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Kjører nå på Dunlop SP Winter Sport M. 225x50x17 94H. Kommer frem, men det kunne sikkert vært bedre. Jeg er ikke alene om å seile rundt og miste grep til tider ser jeg. Kjørte med Yokohama IG20 i 235x40x18 i fjor. Riktignok på en quattro, men det var en bra gummiblanding. Var litt mindre vinter i fjor og ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Kjører 245X18 hakkapelita 5 piggfritt på min 530. funker fjell det. men når det er speilholke så er det glatt.. men da er det stort sett bare pigger som duger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Jeg vurderer 18" igjen. Det blir litt for oldskool på E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Bytte vinterhjula igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Bytte vinterhjula igjen? Ja, det ble litt oldskool som sagt Fikk en pakke på døra i dag. To nye nyrer, sort av farge. Begge speilene har noen små lakkbobler, så tenkte jeg skulle lakke både nyrer og speil sorte når våren nærmer seg. De har jeg har fått i dag, ser ut som plug and play. Trenger vel ingen ess i ermet for å bytte disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Bytte vinterhjula igjen? Ja, det ble litt oldskool som sagt Fikk en pakke på døra i dag. To nye nyrer, sort av farge. Begge speilene har noen små lakkbobler, så tenkte jeg skulle lakke både nyrer og speil sorte når våren nærmer seg. De har jeg har fått i dag, ser ut som plug and play. Trenger vel ingen ess i ermet for å bytte disse? Å bytte nyren er ekstremt enkelt. tar vel 5 min hvist du er litt nevennyttig;) Løsner lista på toppen så kommer du til alle klipsene. blir meget bra med carbon svart bil og svarte nyrer har det selv på min 530;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Tenkte meg det. Kanskje det blir en prøvemontering før lakking da. Lakket dine? Fant ingen tråd om bilen din ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Hvordan går det å ha forskjellig rulleomkrets på en quatro, hansee? Er det noe man bør unngå, eller er dette gammel overtro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Har aldri sett eller hørt at noen faktisk har tar knekken på quattroen, men det sies at det ikke bør være så mange % tillegg. Jeg fikk en punktering med noen 19-tommere og satt på en 18-tommer. Det ble merbar oppførsel på bilen da, men sikkert greiere med samme omkrets på samme aksel. I tillegg er det flere versjoner av quattro, torsen, haldex1, haldex2 osv, som kanskje har forskjell følsomhet. Jeg ville nok unngått så langt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Nydelig 5'er dette her! Tipper det blir RÅTT med sorte nyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Tenkte meg det. Kanskje det blir en prøvemontering før lakking da. Lakket dine? Fant ingen tråd om bilen din ... Bestilte nyrer fra koed jeg. ble meget tøft. kunne tenkt meg sotet fram lykter, det hadde blitt bøst. Har ikke laget noe tråd om 530 min. får vel slenge opp noen bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Nydelig 5'er dette her!Tipper det blir RÅTT med sorte nyrer! Takk takk! Bestilte nyrer fra koed jeg. ble meget tøft. kunne tenkt meg sotet fram lykter, det hadde blitt bøst.Har ikke laget noe tråd om 530 min. får vel slenge opp noen bilder;) Lakket du nyrene dine? Må gjerne hoste opp et bilde av bilen din med sorte nyrer. Lamin-x har vel ferdig kuttet film til lykter. Hvor lovlig det er, er jeg heller usikker på. Iverstefall må man vel bare pelle de av vel? Jeg har gul film liggende. Hadde planer om å legge det på tåkelysa på E39'en, men kom aldri så langt. Mulig jeg gjør det på denne i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Carbonsvart med sorte nyrer, det blir ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Kanskje ikke det beste bildet for å vise denne detaljen, men ser ikke så verst ut. Disse er vel lakket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Bilen skal brukes, så var en tur på Bilextra og kjøpte Thule lastestativ + skistativ. Slapp å trekke henger for et par dører, så da fikk jeg faktisk tatt det i bruk første dagen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå