Gå til innhold

05 525dat M-Sport - Carbon Black

Hansee
 Share

Anbefalte innlegg

Kjører nå på Dunlop SP Winter Sport M. 225x50x17 94H.

Kommer frem, men det kunne sikkert vært bedre. Jeg er ikke alene om å seile rundt og miste grep til tider ser jeg.

Kjørte med Yokohama IG20 i 235x40x18 i fjor. Riktignok på en quattro, men det var en bra gummiblanding. Var litt mindre vinter i fjor og ...

DSC_0175.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bytte vinterhjula igjen? :P

Ja, det ble litt oldskool som sagt ;)

Fikk en pakke på døra i dag. To nye nyrer, sort av farge. Begge speilene har noen små lakkbobler, så tenkte jeg skulle lakke både nyrer og speil sorte når våren nærmer seg. De har jeg har fått i dag, ser ut som plug and play. Trenger vel ingen ess i ermet for å bytte disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte vinterhjula igjen? :P

Ja, det ble litt oldskool som sagt ;)

Fikk en pakke på døra i dag. To nye nyrer, sort av farge. Begge speilene har noen små lakkbobler, så tenkte jeg skulle lakke både nyrer og speil sorte når våren nærmer seg. De har jeg har fått i dag, ser ut som plug and play. Trenger vel ingen ess i ermet for å bytte disse?

Å bytte nyren er ekstremt enkelt. tar vel 5 min hvist du er litt nevennyttig;) Løsner lista på toppen så kommer du til alle klipsene.

blir meget bra med carbon svart bil og svarte nyrer har det selv på min 530;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett eller hørt at noen faktisk har tar knekken på quattroen, men det sies at det ikke bør være så mange % tillegg. Jeg fikk en punktering med noen 19-tommere og satt på en 18-tommer. Det ble merbar oppførsel på bilen da, men sikkert greiere med samme omkrets på samme aksel. I tillegg er det flere versjoner av quattro, torsen, haldex1, haldex2 osv, som kanskje har forskjell følsomhet. Jeg ville nok unngått så langt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg det. Kanskje det blir en prøvemontering før lakking da.

Lakket dine? Fant ingen tråd om bilen din ...

Bestilte nyrer fra koed jeg. ble meget tøft. kunne tenkt meg sotet fram lykter, det hadde blitt bøst.

Har ikke laget noe tråd om 530 min. får vel slenge opp noen bilder;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig 5'er dette her!

Tipper det blir RÅTT med sorte nyrer! :D

Takk takk!

Bestilte nyrer fra koed jeg. ble meget tøft. kunne tenkt meg sotet fram lykter, det hadde blitt bøst.

Har ikke laget noe tråd om 530 min. får vel slenge opp noen bilder;)

Lakket du nyrene dine? Må gjerne hoste opp et bilde av bilen din med sorte nyrer.

Lamin-x har vel ferdig kuttet film til lykter. Hvor lovlig det er, er jeg heller usikker på. Iverstefall må man vel bare pelle de av vel?

Jeg har gul film liggende. Hadde planer om å legge det på tåkelysa på E39'en, men kom aldri så langt. Mulig jeg gjør det på denne i stedet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...