Hansee Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Dirty! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Vask grombilen mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Som sagt, så gjort, men kom ikke mange meter før den ble skitten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Som sagt, så gjort, men kom ikke mange meter før den ble skitten igjen Hehe. Blir fort skittent på vinterføre Vi gleder oss til veien er tørr og gresset grønt! Carbon Black er en nydelig farge. Når jeg omlakkerte touringen i Januar var det 2 farger det sto imellom. Valget falt riktignok på Sapphire Black, med Carbon hakk i hæl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Sort er safe og hakket tøffere. Spent på hvordan den blir til våren med alle mods på plass og en real overhaling av lakken. En liten overhaling i Photoshop: Senket, sotet vinduer, større hjul og sort nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Var innom Riis Bilglass og fikk limt en steinsprutskade jeg fikk samme dagen jeg hentet bilen. Har også bestilt H&R 50mm fjærer. Skal bli godt å få bakkekontakt igjen! I tillegg fikk jeg hentet m-mattene på Posten ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Var innom Riis Bilglass og fikk limt en steinsprutskade jeg fikk samme dagen jeg hentet bilen.Har også bestilt H&R 50mm fjærer. Skal bli godt å få bakkekontakt igjen! I tillegg fikk jeg hentet m-mattene på Posten ... Hvor bestilte du disse? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Ebay. Ca 700 spenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Skjer ikke stort her om dagen. Kjøpt meg et nytt Golf-prosjekt, så det går litt tid til denne. Disse skal på bilen etterhvert. 9,5x20. Trenger ny gummi, adaptere og en overhaling først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Jeg har svart grill, ikke lakkert org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Har ikke fått rotet meg til å bytte grill ennå, men det ser lekkert ut. Bilen din er vel sort? Handlet nye sommersko. 9,5x20 M5 Replica. Litt safe og kjedelig kanskje, men får se hvordan det blir med litt mer senk foran og spacere bak. Ferdig å pusse opp sommerhjula til cab'en og. Retro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Carbon sort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Fikk gjort litt med bilen i helgen ... Vask og polering. Behandlet skinnseter. Byttet til sorte nyrer. Byttet sideblink. Fått en feilmelding om at høyreryggelys er gåent. Er dette en egen pære og hva slags pære er dette? Grei skuring å bytte tro? Skal også bytte ut hovedlyspære til en hvitere farge som jeg har liggende. Ser det er ganske trangt på ene siden, men ikke verre enn at det går akkurat vel? En DIY hadde vært greit å sett på først ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Glemte at jeg tok noen bilder av sideblink, grill og matter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Da er denne solgt! Har matter, pedalsett til automat og hvitt lys til lysringene liggende og noen er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå