Jås Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Heisann alle sammen! Får vel introdusere meg for alle sammen ved å legge ut noen bilder av min første BMW! (har hatt 46 andre biler, men nå er jeg dritt lei gamle vrak i 5000,- klassen ) Om meg: 22 år ung valp som til daglig jobber på Torshov Bilrekvisita på Liertoppen. Aldri vært BMW fan, men fikk ett godt tilbud så slo til på denne Om bilen: -2000 BMW 318 Touring (E46) -Senket med fjører og dempere (mer info om disse kommer) -Sorte angel eyes foran -Sorte LED lamper bak -Sorte blinklys foran og på siden -Carbon BMW emblemer -Sportsluftfilter -M-Tech frontfanger -Skinn interiør med integrerte barneseter -17" MOMO Corse felger på sommer.. -og noen kjedelige vinterfelger Planer for bilen: -Først og fremst få den hjem, får den levert ferdig eu-godkjent og med to nylakkerte dører ca den 11. Februar -Deretter blir det montert xenon i alle lamper foran (2x H7 og HB4 nede?????) har bestilt tårnstag på ebay idag som jeg håper kommer innen jeg får bilen så jeg rekker å polere det - Sote ruter - Montere Pioneer stereo Legger ut det jeg har av bilder for øyeblikket, kom gjerne med tips om hva jeg burde gjøre!
Trond e30 cab Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Gratulere med en flott bil og ikke minst velkommen til forumet Her på forumet er det utrolig mye kunnskap og hjelp å få, hvis du noen gang skulle ha noe å du lurer på.
bmwkizn Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Kjemmpe fin bil du har der, Syns de MOMO felgene kledde bilen godt Og velkommen til forumet.
maartn Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Velkommen Det jeg hadde gjort, var å bytte til hvit/røde baklykter og vurdert noen andre felger. Det blir noe feil med de felgene synes jeg. Japsepreg? Keep it clean, små detaljer gjør "susen"
Jås Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Velkommen Det jeg hadde gjort, var å bytte til hvit/røde baklykter og vurdert noen andre felger. Det blir noe feil med de felgene synes jeg. Japsepreg? Keep it clean, små detaljer gjør "susen" Takk for kommentarene Lampene beholder jeg da jeg syns de kler bilen.. Men felgene er jeg litt enige i.. har vurdert å kanskje bruke de som vinterfelger etterhvert.. men det blir ikke enda.. (lommeboka lyser rødt laaaaang vei nå )
maartn Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Ser at dørsidene er i stoff, er det ettermontert skinnseter uten å bytte til dørsider i skinn? I så fall har du jo 1 ting du burde sette på listen
Jås Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 ja der sa du noe.. la jeg faktisk ikke merke til.. Ifølge selger er det orginalt interiør i den, skinn med varme Var vist en del av en såkalt "Norden pakke" når bilen var ny..
maartn Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Ok, siden det er "nordenpakke" så kan jo det være det er uten dørsidene.
Lars89 Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Gratulerer med ny bil! Fronten heter m-tech 2. Fineste du får til E46 Org er H7 og Hb4 ja, men ville sjekka det før kjøp pga uorg lykter. Sommerfelgene blir litt japse og litt små. GS bildeler har mye fint i kolleksjonen sin
Dr_S Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Tøff touring! Syns faktisk baklyktene var kule jeg! Velkommen!
///Kristian Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Velkommen til forumet, og gratulerer med Bmw
RobertN Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Altid hatt sansen for e46 touring, fin farge på denna og.
Jås Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Tenkte jeg skulle legge ut bilde av tårnstaget jeg bestilte.. kom på 600,- og ser faktisk ikke dumt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå