Jås Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Er vel påtide med en liten oppdatering for de som måtte være intressert Følgende har skjedd siden sist: - Hentet bilen som avtalt.. 3 timer senere gikk nøkkelen istykker så dermed ble det 2 uker på Bilia i Drammen mens jeg ventet på ny nøkkel.. - Fikk bilen hjem igjen og begynte litt på noen småting - Monterte 12000K Digital Slim xenonkit i spredere - Monterte tårnstaget - kjøpte inn carbon deksel til å ha i instrument panelet (Dette skal nå selges) - Kjøpte inn M emblem til grillen, men det så latterlig ut så dropper det - Monterte carbon emblem i rattet - Har bestilt LED til skiltlyset (tilsvarer 8000k) - Byttet alle parklysene i Angeleyesene til diode pærer.. ble myyye penere men ikke faen om jeg tar den jobben en gang til... 12 pærer totalt, og det trangeste faenskapet jeg noensinne har skrudd på Det var vel det viktigste sålangt.. har forøvrig kjøpt OBD verktøy på Biltema, den skal vistnok kunne slette airbaglampe feilen, men ingen funksjon enda.. noen andre som har prøvd den?? Bestilte en Airbag occupancy sensor på ebay som skal slette feilen helt også.. venter på den enda.. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Ser bra ut Hvor kjøpte du tårnstaget fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Det ser ut som du har fått deg en fin bil her. Noen skikkelige sommerfelger vil gjøre susen. Du kan jo bruke Momofelgene til vinterfelger etterhvert. Det funker fint med 225/45-17 som vinterdekk på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Ser bra ut Hvor kjøpte du tårnstaget fra? Takk Kjøpte det på ebay, men tar du kontakt med parts & retards i Drøbak så tror jeg de kunne skaffe Weichers stag til den.. litt dyrere men endel bedre kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Det ser ut som du har fått deg en fin bil her. Noen skikkelige sommerfelger vil gjøre susen. Du kan jo bruke Momofelgene til vinterfelger etterhvert. Det funker fint med 225/45-17 som vinterdekk på E46 Hehe ja du sier noe der... Får se hva som skjer.. sjekket verdien på felgene via jobben her om dagen.. koster visstnok over 7500,- og det er før dekk! Kanskje jeg skulle solgt de og kjøpt noe annet..? er noe småforelsket i disse felgene http://www.felgimport.no/wip4/product_detail.epl?id=404225&cat=13314&brand=1053&model=1419&type=1651&size= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Det ser ut som du har fått deg en fin bil her. Noen skikkelige sommerfelger vil gjøre susen. Du kan jo bruke Momofelgene til vinterfelger etterhvert. Det funker fint med 225/45-17 som vinterdekk på E46 Hehe ja du sier noe der... Får se hva som skjer.. sjekket verdien på felgene via jobben her om dagen.. koster visstnok over 7500,- og det er før dekk! Kanskje jeg skulle solgt de og kjøpt noe annet..? er noe småforelsket i disse felgene http://www.felgimport.no/wip4/product_detail.epl?id=404225&cat=13314&brand=1053&model=1419&type=1651&size= Kjøp heller noe som passer E46 Touring. Er da ingen japse dette En fin kantfelg eller lignende. Sjekk ut felgtråden til GS bildeler. viewtopic.php?f=9&t=141147 Ellers ser det ut som en fin E46. Blir nok bra med de rette modsa.. Velkommen til forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Joda... GS har mye bra de.. men det koster jo en halv formue hvis man vil ha noe pent som ikke er oppbrukt Så da er det bedre å kjøpe felger på felgimport hvor jeg har 50% rabatt på felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Se her fant jeg tråden din vettu Joakim Endelig tatt til fornuft og kjøpt seg skikkelig bil. Men du..du har å møte opp på bmw-treff nå asså, selv om Opel-gjengen ikke vil gi helt slipp på deg til tross for emigrering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Se her fant jeg tråden din vettu Joakim Endelig tatt til fornuft og kjøpt seg skikkelig bil. Men du..du har å møte opp på bmw-treff nå asså, selv om Opel-gjengen ikke vil gi helt slipp på deg til tross for emigrering Hysj da, ikke så høyt Vi får vel se hva sesongen bringer Men du får bli med til valdres 2-4 Juli.. så får vi benka denna kjerra di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Denne e46 var rimelig stilig, spesielt med dei baklyktene! Syns dei ga et mye mer sportslig (og nytt?) preg over bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Liten bilde oppdatering Følgende er gjort siden sist: - Sotet ruter http://www.solarplexius.se - Montert resten av xenon, måtte bygge om den bedritene kontakta i fjernlysa da - Fått på sommersko, men de skal selges til fordel for TSW Catalunya i 19" - Montert en liten streamer i frontruta - Montert Pioneer DEH-P4100SD CD/MP3 spiller istedenfor orginal møkka! hmm.. tror det var alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 What?? Thorsov klistremerke i frontruta? Håper du jobber der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 What?? Thorsov klistremerke i frontruta? Håper du jobber der.. hehe ja gjør det Skal få en litt mindre streamer i chrom som ikke syns så jævlig godt når jeg får byttet frontrute.. Har bestilt lilla frontrute til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Lilla frontrute? Chrome streamer? Hehe.. Du er gæærn Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Lilla frontrute? Chrome streamer? Hehe.. Du er gæærn Joakim hehe ja jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå