madseen Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Hei, jeg skal tinne vekk bmw emblemet, noen som har noen tips så jeg ikke får den runde ringen i lakken etter at det er lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Du får jo ikke den runde ringen etter emblemet om du tinner igjen? Er bare tinning, grunning og lakk det. Bare pass på å pusse tinnet skikkelig etterpå, så det går i ett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madseen Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 er noen venner av meg som har fått det, men kan være det er dorlig grunnarbeid eller noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 holder med at fylleren synker etter litt tid som lager ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 hvorfor skal du fjerne BMW-merket?? det er jo det fineste på hele bilen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 hvorfor skal du fjerne BMW-merket?? det er jo det fineste på hele bilen!!!! Satt jeg også og funderte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 hvorfor skal du fjerne BMW-merket?? det er jo det fineste på hele bilen!!!! hviss bmw merket er det fineste med hele bilen. betyr det da at en ford fiesta er like kul som en E30 om den bare har bmw merker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Ringene du snakker om skylles dårlig grunnarbeid. Du kan også fjerne emblemet med fibersparkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 når du tinner , så sørg for at du ikke tinner kun nede i det runde hullet. men at du tinner LITT høyere , slik at du får litt tinn utover panseret . da vil det ikke være så markant skille mellom stål og tinn og være mindre sjanse for ring . ringen kommer av at stål og tinn beveger seg forskjellig ettersom temp varierer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madseen Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Takk for tips:) er mye finere når panseret går i et:) Er det noen spesielle typer tinn jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madseen Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elstokke Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Ingen erfaring med tinning, men dette virket bra. http://gasolin.no/index.php?main_page=p ... cts_id=336 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Behold det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå