tarjei bmw Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 hei. noen som har en bmw e34 touring som dem skal selge? helst ikke så alt for mye, da jeg skal bruke den til bruksbil. manuell gir er ett +. mvh tarjei
Eirik Viste Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Hei. Om ikke alt for lenge har jeg kanskje en 540 ombygd fra 530V8 med 5 trinns manuell kasse ferdig for salg. Varebil. Diamantsort met. Grått skinninteriør. Bra utstyrt.Det er enda ca 1 år igjen før baksetene kan settes gratis inn. Pris ca 60-70.000. Avhenger hvor mye jeg legger ut på bilen og hvilke felger som den selges med. Det ser ut til at jeg kjøper hele kit der alle slitedelene i forstillingen og alle foringene i bakstillingen byttes. Bilen vil få montert 540 bremser framme og bak. Vet ikke hvordan dette passer lommeboken, men det blir i alle fall en kjempesprek og bra bruksbil. Den vil også bli EU godkjent før et eventuelt salg. Der skal byttes mange dårlige karosserideler i samme farge som jeg fine som har liggende. Så har ikke bilde av bilen enda. Så etterpå vil bilen se riktig så bra ut. Eirik.
tarjei bmw Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 høres veldi bra ut det, men trenger nok ikke så stor motor til arbeids/ bruksbil. og har heller ikke så mye penger for øyeblikket, da jeg driver å pusser opp min e34 525i.
odd arne kvlasvik Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 kanskje bilen min kan vere tingen.... go gammal 530i ,93 mod. ligg meir bilder og info om den her.... http://www.bmwoddis.com/page88.html virker som om startsperra ikkje vil deaktivere seg...... håper¨å få 15-20 høvdinger for den, men bud mottas selvfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå