E30 er tingen Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 jeg gikk tom diesel 50m vekke fra huset mitt, trilte hjem og fylte på diesel, men hvordan lufter jeg en 525tds klarer ikke å finne ut av det noen som kan hjelpe meg?
Tore Diesel Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Trenger ikke å lufte den, da den skal være selvluftende, men det du kan gjøre for å skåne starteren din litt, er å fylle dieselfilteret med diesel, før du kjinner.
peder87 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 det er en måte å lufte dieselen på ja men er noe tungvint å gjøre. du skal iallefall koble av releet til matepumpen og koble forbi med en bryter og så sitter det en skrue i senter av dieselpumpen som skal skrues ut i mellom dieselrørene. og så skal matepumpen gå til det kommer diesel. men kan være en fordel å løsne rørene på dysene og kinne til det kommer diesel
Larsinnj Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Hvis du tar av slangene å setter strøm på dieselpumpa skal det jo komme fra uten at du må kinne.
E30 er tingen Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Takker tore diesel for raskt og korrekt svar tok litt tid men når jeg hadde kjinnet lenge nokk så kom den \:D/ gikk tom for strøm den første gangen jeg prøvde men med fullladet batteri gikk det som en drøm takker også til dere andre men fikk start på bilen før jeg gikk inn å leste igjen... Takk og god natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå