Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner du den gode gamle elektronikken fra 2000-tallet? Her har du en gylden anledning til å skaffe deg en meget lite brukt minidisc. Kjøpte denne selv da jeg var liten, antar jeg var ca. 10 år. Alle sparepengene gikk sikkert med til den, så turte sikkert ikke bruke den noe særlig.

Følger med masse minidiscer også (platene som musikken ligger på altså). Tror det er plass til omtrent 20 sanger per disc eller noe der omkring.

Kom gjerne med bud. Har ikke lyst til å kaste den, men har sikkert ikke bruk for den, så da blir det ellers bare å lagre den et eller annet sted..

• 3 weeks later...
Skrevet

Beklager seint svar. Skal ta et bilde av det så fort jeg får orden på kameraet :) Tror ikke den har inngang for mikrofon, nei. Skal se om jeg finner noen innganger merket med mikrofon.

Har egentlig ikke satt meg noen pris, men gidder ikke selge den hvis det er så lite at det nesten ikke blir noe :) Er jo snart en antikk vare, klar for teknisk museum :P hehe

Skrevet
Beklager seint svar. Skal ta et bilde av det så fort jeg får orden på kameraet :) Tror ikke den har inngang for mikrofon, nei. Skal se om jeg finner noen innganger merket med mikrofon.

Har egentlig ikke satt meg noen pris, men gidder ikke selge den hvis det er så lite at det nesten ikke blir noe :) Er jo snart en antikk vare, klar for teknisk museum :P hehe

Ok. Tror jeg har minidisc hjemme som har mic ingang, så ikke sikkert jeg er så interessert. Er i så fall kun dersom den har mic-tilgang ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...