Ollie78 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Hei Jeg vurderer å bygge om min E36 320i til M3. Lurer dermed på om noen her har gjort dette før, regner da med det. Hva som må til. Er det bare å forme en søknad til BT, med hva som er tenkt gjort? Er det Problemer med å få igjennom en slik søknad? Noen som har ett eksempel på slik søknad? Hvilke dokumentasjon trenger jeg? Er tenkt importert en orginal M3 3liter fra tyskland. Alle innspill settes pris på...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie78 Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Ingen som har noen tips.........?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 bare søk gjennom forum, og les prosjekt-tråder. står masse om slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Og begynn med og skriv en godt utforma søknad til BT så får du forklart hva du må gjøre. enkleste.. eller ta kontakt med SS Performance v/Tarjej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå