Kriss11 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Hei Har tenkt til å kjøpe klare blinklys til bilen. Har hvite i dag. Sitter å ser på gs men det er så mye forskjellige klare blinklys. Tenker da på blinklysa ved siden av hovedlysa=) Så lurer på om noen har noen formeninger om hvem jeg burde kjøpe, som matcher hovedlyktene bra. Hovedlyktene jeg har er orginale! På forhånd takk!
Lars89 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Ville gått for denne typen. Har den selv og matcher hovedlyktene veldig bra. De gjennomsiktige ser billige ut og dugger. Jeg vet, fordi jeg har hatt 2 sett av de
Kriss11 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Takk for svar Lars89. Det der så ikke gærent ut det;) jeg får se på gs om jeg finner dem da=)
325demon Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 blir det mye penere med disse? trodde de hvite var styling blink lys jeg, men der tok jeg feil:)
Lars89 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Jeg syns det, men kommer litt an på bilen. Noen kler hvite bedre. Hvite blinklys er gjerne montert fra fabrikken eller ettermonterte org bmw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå