Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte meg en tur til Stavanger eller Husnes, er mest for å få vite at blanding og slikt er som det skal. Så får vi se hvor mye krutt vi kan lyge på oss :P Det er vel Toypart sin rulle dere har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sateser på at BMWCCN Rogaland skal ha bremsekveld på "hjerteknuseren" i år også. Vil da prøve og kommer meg bort. Hadde vært gøy for meg og målt den på to forskjellige Dynapacker..

Ser ut som sommeren drøyer for det snør som pokker her.. Er kommet 5 cm bare ifra 09.00. :(

Hjerteknuseren er ikke Dynapack, men ruller, å de befinner seg i "bakke garasjen" Det heter vel strengt tatt Motorteknikk. BMWCCN Rogaland hadde et treff hos UMS som har dynapack, å det blir vel et nytt i løpet av året, men de har åpent hus der somregel 1 gang i uka om sommeren, å det koster vel ca 300.- for et run.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sateser på at BMWCCN Rogaland skal ha bremsekveld på "hjerteknuseren" i år også. Vil da prøve og kommer meg bort. Hadde vært gøy for meg og målt den på to forskjellige Dynapacker..

Ser ut som sommeren drøyer for det snør som pokker her.. Er kommet 5 cm bare ifra 09.00. :(

Hjerteknuseren er ikke Dynapack, men ruller, å de befinner seg i "bakke garasjen" Det heter vel strengt tatt Motorteknikk. BMWCCN Rogaland hadde et treff hos UMS som har dynapack, å det blir vel et nytt i løpet av året, men de har åpent hus der somregel 1 gang i uka om sommeren, å det koster vel ca 300.- for et run.

Ja det har du rette i.. Jeg som blander litt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid greit å bremsa på seg litt her hk :)

Skjer det ingenting her mr larsen? Tom for autosol? hehe

:lol::lol: Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

Har ikke mer å gjøre nå, venter bare på de delene som er til sveising så jeg kan få sendt bilen avgårde til lakkering av det som måtte sveisest under frontruta. Motoren er helt komplett montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å vente på deler... Ikke fått lakkert enda altså! Må henga i nå ;)

Kan ikke sveise før bilen står på bakken, den er jo piss skeiv slik den står på bukkene. Tar ikke kjangsen på å sveise i noe nytt der. Så da må jeg vente til jeg får de jævla delene fra sveising, det tar jo år og dag! Og så snart jeg får de så skal bilen sparkes til lakkering så fort som faen! Så da er det enda mer VENTING.

Det er ikke så veldig mye igjen egentlig, men tida går fort. God det snart er påskeferie og noen ekstra "fri" dager.

Det som gjenstår er:

-Bytte plate bit under front rute

-Lakkering og montering av rute

-Montere bunnpanne

-Montere bremsekraft forsterker

-Montere svinghjul og clutch

-Kappe av grenrør

-Sette motoren i bilen, punktsveise grenrør og eksos

-Koble opp motoren mot E30en

Ser på det som plankekjøring egentlig. Har ribba E36en totalt nå, så da slipper jeg å bruke mer tid på det. Så er det jo sånne kjekke ting som heter penger som man bestandig har for lite av. Det meste er heldigvis kjøpt. Går litt i lakk og ny rute, så mangler jeg bensinpumpe og eksosdeler.

Føler jeg begynner å få dårlig tid, skiltene henter jeg i midten av april. Blir uansett ikke noe før den tid. Jeg får nok ikke dårlig tid før sola gløtter fram og gradestokken stiger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...