Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Verste med biltilsynet er når de forlanger dok på E30 med stor motor og man skaffer Hartge papirene, så er ikke det plutselig godt nok.

Sykest er jo det som skjedde rundt Wenås og Bent, der de har i svar på søknaden, at de må dra til dekra eller tuv.

Men når de kommer med alt de har bedt om, er det ikke godnok. Masse tid å penger til ingen nytte.

Men men, sånn er det i dette potit landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste med biltilsynet er når de forlanger dok på E30 med stor motor og man skaffer Hartge papirene, så er ikke det plutselig godt nok.

Sykest er jo det som skjedde rundt Wenås og Bent, der de har i svar på søknaden, at de må dra til dekra eller tuv.

Men når de kommer med alt de har bedt om, er det ikke godnok. Masse tid å penger til ingen nytte.

Men men, sånn er det i dette potit landet.

Ja, det virker som det kommer an på dagsformen dems. Bent fikk jo sin godkjent med B30, men når Wenås var inne med B30 så fikk han ikke. Hvorfor vet jeg ikke, har ikke snakka med Wenås him self enda.

Sannheten er jo at de ikke vil ha noe slikt, de lager jo mer arbeid for seg selv med å være så vanskelige. Når folk kommer med pappirer så må de jo se gjennom det.

Leste at en av sakene til BMWCCN på årsmøtet var noe med godkjenning. De prøver å få et sammarbeid med AMCAR. De har jo en fot innaforr hos BT virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt sveise bilder :)

DSC01601.jpg

DSC01606.jpg

DSC01609.jpg

DSC01612.jpg

DSC01613.jpg

Måtte bytte noen biter av denne!

DSC01624.jpg

DSC01627.jpg

DSC01628.jpg

DSC01642.jpg

DSC01644.jpg

Nå har jeg akuratt vert ute og grunna dette, så satser på det er klart til i morgen. Er usikker på om jeg må ha noe mer på.

DSC01646.jpg

DSC01650.jpg

DSC01659.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, proff sveising dette ja :D

Skulle trille bilen inn til lakk idag, men de hadde ikke plass til den for alle skulle jo bytte dekk på bilene sine før helga. Fristen er jo mandag. Så får den nok ikke inn før neste uke, men spiller ingen rolle. Han hadde ikke tid til å begynne på den uansett. Så jeg tar å fuger litt hjemme og begynner å sparkle litt smått kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, proff sveising dette ja :D

Skulle trille bilen inn til lakk idag, men de hadde ikke plass til den for alle skulle jo bytte dekk på bilene sine før helga. Fristen er jo mandag. Så får den nok ikke inn før neste uke, men spiller ingen rolle. Han hadde ikke tid til å begynne på den uansett. Så jeg tar å fuger litt hjemme og begynner å sparkle litt smått kanskje.

Høres bra ut! Blir vel krise om bilen ikke blir ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ferdig i år, men tror jeg kan gi opp det mai treffet på Rudskogen :( Er fullt opp her nå framover med bryllup og konfirmasjoner. Men, vi får se :) Plutselig står den klar!

Fikk begynne å montere sammen ineriøret i dag og støvsugd litt. Har litt el. trøbbel akuratt nå. Får ikke coupe lyset til å funke skikkelig, så slår ikke forsterkeren seg på når eg setter på anlegget.

Skulle liksom koble opp den boksen som skal inn i stedenfor relèet på coupe lyset, men fant ikke noe relè bak høyttaleren :S Pokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen trilla inn på lakk i ettermiddag! Tok å testa litt ting i bilen i dag, så tror jeg har klart å fått fram noen el.feil. Takluka ville ikke opp og forsterkeren til anlegget skrur seg ikke på, samt at coupe lyset ikke går av når jeg har på slik at det skal skrue seg av når jeg lukker døra...

Får se om det kommer seg når jeg har montert litt av det som mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, da var det lønningsdag igjen. Og siden jeg jobba meg ihjel for å få noen kroner ekstra så forsvinner jo alt i skatt. Ser ut for at hele greiene kan bli utsatt nok en måned med mindre noen kjøper noe av de jævla E36M3 delene som ligger her å tar plass! Nei nå er jeg lei...... :S Pokker!

Noen som kan skaffe meg offshore jobb?? :P hehe! Får ta å selge ræva mi tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke skjønt før nå at vanlige "lavtlønnede" arbeidere ikke skal ha muligheten til å tjene penger. det er jo fan klin umulig å klare å få stort mer en 50 lapper ut på en måned uansett hvor mange timer enn har. Det er viktig å straffe di som jobber her i landet.

Offshore jobb er bare tull, har jo 1 måned å bruke pengene på da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi som gjør en ekstra innsats for samfunnet eller olje industrien i mitt tilfelle skal bli straffet. Trekker 50% skatt på overtida mi hvertfall. Er som jeg sier, skal man tjene penger så må man være kriminell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste med biltilsynet er når de forlanger dok på E30 med stor motor og man skaffer Hartge papirene, så er ikke det plutselig godt nok.

Sykest er jo det som skjedde rundt Wenås og Bent, der de har i svar på søknaden, at de må dra til dekra eller tuv.

Men når de kommer med alt de har bedt om, er det ikke godnok. Masse tid å penger til ingen nytte.

Men men, sånn er det i dette potit landet.

Ja, det virker som det kommer an på dagsformen dems. Bent fikk jo sin godkjent med B30, men når Wenås var inne med B30 så fikk han ikke. Hvorfor vet jeg ikke, har ikke snakka med Wenås him self enda.

Sannheten er jo at de ikke vil ha noe slikt, de lager jo mer arbeid for seg selv med å være så vanskelige. Når folk kommer med pappirer så må de jo se gjennom det.

Leste at en av sakene til BMWCCN på årsmøtet var noe med godkjenning. De prøver å få et sammarbeid med AMCAR. De har jo en fot innaforr hos BT virker det som.

vet offroad folka prøver å ordne et sammarbeid med AMCAR også anngående godkjenning av ombygde biler også. så jo flere vi står sammen mot satans vegvesen jo bedre er det.

og er ikke biltilsynet nødt til å godkjenne dersom det foreligger tüv godkjenningspapirer?:S eller har jeg missforstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...