Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvis bilen din er en orginal 525 vil ikke m50b20 nettet passe pga batteriets plasering under baksetet på 525 og i motorrom på 520

min er orginal 520 og der er bateriet plassert i baksetet.

jeg mener at batteri-plassering ikke går på bilmodel, men derimot hvilken dato bilen er produsert.

ut ifra bruksdato på forskjellige deler, så vil jeg tro at batteriet sto foran fram tom 4-91'

etter denne datoen ble det flyttet bak under baksetet.

Skrevet
hvis bilen din er en orginal 525 vil ikke m50b20 nettet passe pga batteriets plasering under baksetet på 525 og i motorrom på 520

min er orginal 520 og der er bateriet plassert i baksetet.

jeg mener at batteri-plassering ikke går på bilmodel, men derimot hvilken dato bilen er produsert.

ut ifra bruksdato på forskjellige deler, så vil jeg tro at batteriet sto foran fram tom 4-91'

etter denne datoen ble det flyttet bak under baksetet.

men hvordan blir det mtp. ledn.nettet?

Skrevet

jeg lurer litt på det samme.

vil tro at du ikke har et lite lokk med +merke ved siden av sikringene på V.siden?

kan isåfall tenke meg til at det er + ledning fra batteriet bort til dynamo som ligger inni el-nettet.

og det vil nok være en +ledning som går fra batteriet til hjernen for backup/styrestøm.

den ledningen er på mitt el-nett og, men der er det en liten +pol inne ved hjernen som den styrestrøm-ledningen blir skrudd fast i.

skal ikke si om det er flere forskjeller da, men det er det sikkert.

Skrevet
jeg lurer litt på det samme.

vil tro at du ikke har et lite lokk med +merke ved siden av sikringene på V.siden?

kan isåfall tenke meg til at det er + ledning fra batteriet bort til dynamo som ligger inni el-nettet.

og det vil nok være en +ledning som går fra batteriet til hjernen for backup/styrestøm.

den ledningen er på mitt el-nett og, men der er det en liten +pol inne ved hjernen som den styrestrøm-ledningen blir skrudd fast i.

skal ikke si om det er flere forskjeller da, men det er det sikkert.

hmm..okei.. ska prøve å få fatt i fra en e36..om ikke det lar seg gjøre, så vet jeg vertfall at du har ditt liggende..;)

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...