ingo9 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hei, Vurderer å kjøpe 3 serie E90 Touring og tenker på framtidig behov for plass til barnevogn og barnestol. Hvilke vogner anbefales for å passe best inn i en slik bil? I tillegg til fysiske mål er vekt på vogn viktig med tanke på løfting inn og ut. Hvilke stoler anbefales som ikke tar for mye plass bak framstolene. Gjerne BMW stoler. Noen som har erfaringer med dette her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 e90 touring heter e91. jeg har den, jeg har også maxixosi cabriofix barnesete med isofix, i bagasjerommet har jeg en teutonia spirit s3 barnevogn. den klapper jeg bare sammen og hiver inn, når det gjelder plassen som blir i forrsetet med barnesete så er ikke den så veldig stor. og det er ikke plass til så veldig mye mer en barnevogna i bagasjerommet. så skiboks er annbefalt når du skal på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Jeg kjører idag en volvo v50 som jeg vil si er rimelig tilsvarende e90'n i størrelse. har emmaljunga city cross vogn å denne går fint inn uten noe demontering,. trenger bare slå den sammen. denne vogna er rimelig lett og heller ikke altfor stor. skal handle e91 selv på sikt. tenkt på 5-serie også men tror virkelig ikke det er noe vits med tanke på at vi faktisk bare er 3. å det blir vi nok en god stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Vil også hive meg på anbefalingen av maxicosi cabrifix m isofix base, veldig bra sete. Små stasjonsvogner og barneseter er noe herk uansett, særlig når maxicosien blir for liten og man må over på f.eks. Besafe Izi combi, som vi har nå. Konebilen er en 2000 mod Astra stasjonsvogn, den må jeg nå kjøre om vi skal ut alle tre, da jeg ikke får plass til mine 1.90 i passasjersetet lenger. Vogna vår, en Simo Duo, går fint inn bak, det gjør den i en E91 også, men det er inni bilen plassen blir knapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingo9 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Takk for mange gode tips. Da er det bare å surfe og kikke litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå