bmwgr Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hei, hvordan er det å godkjenne en 320 til 2,5 l ? Hva må til? Noen som har prøvd å fått det til ? Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Regner med du snakker om e30 siden d står under posten din.. Du må bytte understell fra 320 til 325, dette gjelder fjærbein forran med 2.5 bremser, og bakstilling, samt ett stabstag tror jeg. Du må også ha dokumentasjon på motor slik at de vet at den ikke er stjælt f.eks. Dette gjøres ved at du skriver "salgsmld" med den bilen som motor blir donert fra. Hvis det er motor av utenlandsk opprinnelse skal det foreligge avgassmåling. Beste du kan gjøre er å ta kontakt med ditt biltilsyn å få de til å veilede deg gjennom jobben, slik at den blir gjort riktig første gang. Har senest vært i kontakt med de i dag ang samme ombygging, å fikk til svar det jeg har fortalt deg nå. For å ta neste steg må du fylle ut ett skjema tror jeg som gjelder hvilken bil å hvilke forandringer som skal gjøres.. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Takk skal du ha. Vil ha litt mer ut av bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Hva gjør man vis man ikke har dok på motor? Men den er ikke en stjelt en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Må man ha dok om motoren kommer fra en kondem. bil? kan man sjekke det opp med motor nr og om det står at den hører til en kondem bil i registeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Tror ikke det.. Skal sjekke opp dette selv nå ang ombygging for en kompis av meg. Det jeg fikk beskjed om på BT står jo over her. Om jeg ikke husker feil skulle det helst foreligge kopi av vognkortet fra bilen som motoren kommer fra Men som sagt, ikke 100% sikker på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Så det kan gå uten papirer vis det er fra kondem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Usikker.. Ring kontoret til Statens Vegvesen som er i ditt distrikt, så får du nok høre hva som må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 ok ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Peil på hva noe sånt koster? delene assa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå