thorbis Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 har en e21 323 stående som tar opp plass. denne må bort nå til noen som vil redde den fra rusta. har nesten alt av deler til den. mangler kun småting. ang rust er det mye i kaross, så egner seg vel best som ch.nr bytte eller bilcross objekt kanskje. alt selges for 5000,- må hentes på henger da alt av understell og bil er ribba for rust sveising. stor bil + henger så får man med seg alt. noen bilder av bilen. ring/sms/pm for mer info og bilder. tlf:48076159 mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Selger du futura felgene hvis de passer på E30? Såfall hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Egner seg best til chassinr bytte ???????Smart og skrive nei hvorfor det. jeg bryr meg da ikke om hva bilen blir brukt til. Selger du futura felgene hvis de passer på E30? Såfall hvor mye? oz futura felga er ikke til den bilen og er ikke til salgs da de brukes på e30n min. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå