haugen1 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Er det ikke bare rundt 20lapper da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Da jeg ringte tollvesenet så sa de 96 000,- i engangsavgift Det er vel en alternativ måte, men den ble også nærmere 40 000,-. Er også litt usikker på hva det vil si å velge alternativet. Uansett mere penger en jeg har i lomma for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Slik jeg har skjønt det er det først at du betaler fult så får du igjen etter noen uker det som er imellom på de summene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 vil det si at du skal vente til 2016 før du skal ha skilt på den, eller er det ikke 30 år fra produksjon som er grense lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Slik som økonomien er nå må jeg nok vente til da ja. Har jo prøveskilt så jeg får lufta bilen om sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 2016 Er den veteran vis d er 86 mod:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Har lyst på flere bilder av e28n jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Den er nå innparkert av alt for mye møbler og rask i garasjen, som ikke er så mye å se på Men jeg skal fikse flere bilder en dag det er vær til å ta den ut. Den er ikke mye å se på i forhold til din da Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Noen amatørbilder fra i fjor sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Siden du har tenkt å beholde den til du dør som du sier, hadde jeg iallefall gjort de modifikasjonene du føler for. Manuell kasse og interiør osv. Det er jo bare å ta vare på stolene om du skal selge den engang, så slipper du i tillegg å slite ut originalstolene. Jeg ville før kjørt rundt i en bil som er 100% slik jeg vil ha den og bare 70% original, enn en bil som er 100% original og bare 70% slik jeg vil ha den. MEN, jeg forstår fremdeles at for noen folk er 100% original bil 100% slik de vil ha den, at de synst det originale er perfekt FORDI det er originalt. edit: ps: steikje flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Takktakk. Det er ingen garanti for at den blir beholdt til jeg dør Men har ingen planer om å kvitte meg med den enda. Er litt frem og tilbake med tanke på modifikasjoner, blitt glad i bilen som den er For øyeblikket er det viktigere å fikse opp E12`n, som er registrert og kan brukes daglig. Gleder meg til å få den ut av vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå