Gå til innhold

Hjelen`s E28 ///M535i

Hjelen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da jeg ringte tollvesenet så sa de 96 000,- i engangsavgift :P

Det er vel en alternativ måte, men den ble også nærmere 40 000,-. Er også litt usikker på hva det vil si å velge alternativet.

Uansett mere penger en jeg har i lomma for øyeblikket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Den er nå innparkert av alt for mye møbler og rask i garasjen, som ikke er så mye å se på :P

Men jeg skal fikse flere bilder en dag det er vær til å ta den ut.

Den er ikke mye å se på i forhold til din da Jørgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har tenkt å beholde den til du dør som du sier, hadde jeg iallefall gjort de modifikasjonene du føler for. Manuell kasse og interiør osv. Det er jo bare å ta vare på stolene om du skal selge den engang, så slipper du i tillegg å slite ut originalstolene.

Jeg ville før kjørt rundt i en bil som er 100% slik jeg vil ha den og bare 70% original, enn en bil som er 100% original og bare 70% slik jeg vil ha den. MEN, jeg forstår fremdeles at for noen folk er 100% original bil 100% slik de vil ha den, at de synst det originale er perfekt FORDI det er originalt.

edit: ps: steikje flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk.

Det er ingen garanti for at den blir beholdt til jeg dør :) Men har ingen planer om å kvitte meg med den enda.

Er litt frem og tilbake med tanke på modifikasjoner, blitt glad i bilen som den er :)

For øyeblikket er det viktigere å fikse opp E12`n, som er registrert og kan brukes daglig. Gleder meg til å få den ut av vinterlagring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...