Olsen # BmW Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Får ikke nok bass inn i bilen min, har 2x pioneer 10 champion serie 2010mod. Det spiller rent og pent men føler ikke at det trøkker nok inn i bilen, har en bmw e46 sedan 1999. Er det noen enkle grep for å få mer bass inn i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 ikke noe annet å fjerne skiposen vis du har dette.. eller lage et hull der ski posen skal være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Det som er problem med sedaner, får ikke nok lyd bare med å sette i en kasse eller to. For opptimal så bygger man selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Har du ikke åpent bagasjerom som på f.eks stasjonsvogner så er det viktig med portet kasse. Eks: Lukket bagasjerom - portetkasse Åpent bagasjerom - lukketkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 jeg har lukket bagasjerom og lukket basskasse $på min 318i e46 sedan, men har bygget kassa selv så bassen peker inn der skiposen var fjernet den ble ok bass i bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Har du ikke åpent bagasjerom som på f.eks stasjonsvogner så er det viktig med portet kasse.Eks: Lukket bagasjerom - portetkasse Åpent bagasjerom - lukketkasse Ser ingen grund til at dette skal stemme. Forskjelle på kassene er hvor den har frekvens toppen sin og at portet ligger ett par db over i måling med samme effekt. I ett lukket bagasjerom vil det uansett bare skrangle frem i bilen og du får lite trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen # BmW Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Takk for responsen Men har ikke skipose har lokket bagasjerom. kassa har jeg lagd selv, og er lokka. Men er det noen andre måter å få mer trøkk inn i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Ta ut metalplaten som sitter mellom baksetet og bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanL Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 kan jo plassere subbene i hattehyllen.. som en her på forumet gjorde.. så ganske bra ut.. husker ikkje kor eg fant det bilde men sikkert andre her som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå