kent879 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hei =) Har planer om å bygge om min E30 316i 1989 model til en 320. gira på sekkser ;D Så da trenger jeg en del deler. Bare si ifra om noen av diss to tingene kan inntressere deg? Har en moped å en 4 hjuling som jeg tenker å kvitte meg med. Mopeden er en Aprillia RS50 2005 model Står i en AM6 motor ifra Yamaha tzr 2008 vill kalle denne hær for en delesykkel. Bilder av denne kommer senere. 4hjulngen/ATV er en Unilli cx50 2007 model Denne trenger bare ny sylinder topp å stempel så funker den helt fint =) info. Yamaha mineralli liggende luftavkjølt motor Ganske bra dekk. 49ccm denne er registrert som moped. El-start og kick. 2 orginale potter og ei effektpotte. 70ccm trimsylinder med pakkninger, mangler topp å stempel. Går rundt 60km/t + - Vill hellst bytte dette hær i en m20b20 motor med komplett bakstiling. eller bare en av delene. eller har du noe annet arti så er jeg også åpen for forslag Har du noen spørsmål så må du bare spørre Tlf 92486753 E-mail kentcs@hotmail.com Mvh Kent Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Har en m50b20 motor med girkasse og elnett radiator osv.. Pm vis den er av int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 har komplett bakstilling fra 325ix, med viskosediff, dvs sperre\brems er litt int i atv'n, men hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 hvor mye skal du ha for atven? og hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kent879 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Holder til på i Hitra i Sør-Trøndelag. ca 3 timer ifra Tronheim. Dette er hva som skal til for at ATVen skal virke + toppen, men det sier du at du skal ha med om du skal bestille det. http://www.crash.no/index.php?main_page ... 1bd6499504 Bruker samme sylinder som, Yamaha neos, eller Scootere Atver med Luftavkjølt Sylinder. 4000 nkr slik den står nå. men er helst inntresert i M20B20 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 jeg bor på ørlandet vis du er int. i m50 motoren den er komplett med alt.. skal få den billig, tar opp plass til meg har også en e30 bakstilling fra 325 uten diff og bremser. du skal få den vis du henter den send en pm vis det er int. tar ikke mere en 2 timer fra hitra til ørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kent879 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Skal tenke på det. Men du har ikke bilder av tingene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Sender deg senere i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentis97 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Til Kent879, Er det muligt å få nokon bilder av Atv'en din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profiled Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Bare husk at å bygge om fra 4'er til 6'er byr på utfordringer om du skal ha det godkjent pga vektøkning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå