Gå til innhold

E34 520iA 89mod(24v!) Selges.


SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

Hel og pen bil, noen skraper og riper i lakken, men i helt ok bruks stand. Den går nå kun på startgass, men driver og monterer ny bensinpumpe, og da skal den gå som normalt igjen.

Er litt rust, nederst på forskjermene er hardest rammet, ellers er det litt lakkrust på dørene, og noen bobler i kantene.

Den ble importert til Norge i år 2000, og hatt 0feil siden den gang. Skal på EU nå i Mai, det skal ikke være noe problem og få den igjennom. Jeg kan evt. ta en eu kontroll på den, også vil bilen bli levert med de evt. manglene som vil følge. Kan også fikse de evt. feilene, men da skal jeg ha en sikker kjøper, og en som betaler for deler og jobben.

Det er elektriske vinduer og speil, kjørecomputer(liten), takluke(manuell), motoren virker i bra stand! den har stått i over et år nå, men startet på første forsøk med startgass. Den selges med noen orginale BMW felger(usikker på type), med OK vinter dekk!

Har evt. et sett Borbet A(?, de med de store eikene), disse har utslitte dekk, og ene felgen har en bulk, så den må rettes.

Alt det elektriske funker, understellet virker thight og fint, har sjekka litt foringer, og det ser bra ut. Bilen står på bukk for tiden, så det er bra muligheter for og få en sikkelig sjekk av bilen før man evt. vil kjøpe.

Det er også grøftelys på den! Er en sprekk i fangeren på venstre side foran. Tror også det er ski pose. Den har også blitt senket, hvor mye vet jeg ikke, men har tuv papirer ifra APEX og LOWTEC, hva som er hva, det vet jeg ikke, det står vel sikkert her hvor mye den er senket også. Det sitter forøverig ACS eksos tupp på den, dog ikke effekt anlegg.

PRIS: 20,000.- Da leveres den klar til og kjøre.

Kontakt info:

Steffen Guldager

TLF: 47304561(etter klokken 16.00)

EPOST: tassern@msn.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nå meldes at bilen går klokke reint, fikk ny pumpe i dag, og starta på første forsøk!

Vært ute og testa den litt, og den fungerer veldig bra, autolat kassa svarer bra, kickdown osv fungerer. Myke og fine giringer :) Ellers virker den thight og fin generelt, ikke noe ulyder eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden bilen har stått på skilt, over 1 januar, så blir jeg nødt til og kreve inn årsavgiften også, desverre. Den kan selges for 22000,- ferdig, da er årsavgiften inkludert.

For 23500 kan det følge med et sett Remotec "borbet a" replicaer, med dårlige dekk, og en felg har en bulk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...