2daniel85 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Da kan jeg meddele at jeg har blitt den stolte eier av en av Bergens kuleste E91 320DT. Full M-tech, LeMans blå, 177hk panorama soltak, oppgradert audio, med en liten sub bak i hjulbrønnen... Kjørt bilen 4,5 dager no på snøføre i Bergen, kanongøy! Gleder meg til bare veier! Spørsmålet mitt... Er det noen som har hundebur bak i E90 Touring? Jeg har en gordonsetter og ser for meg at halve bagasjerommet er nok til han... Prøvde buret som en kompis hadde baki sin E46 touring, men det passet ikke til min bil, kjipt! Er det noen som vet om et hundebur som passer?? Mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 E91 heter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Hundebur tror jeg faktisk du får kjøpt etter mål i noen dyrebutikker eller butikker av typen felleskjøpet. Det eneste BMW har originalt, er sikkerhetssele til hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Dyrebutikker og Felleskjøpet har standard sammenleggbare stålbur i diverse størrelser til en rimelig penge, av samme type som i denne linken: http://www.hundebur.no/staalbur.102911.no.html Ulempen er at de har en tendens til å skrangle litt, men det har jeg fikset ved å stripse alt tett sammen. Mitt bur tar ca 2/5 av bredden av bagasjerommet på E39 og er egentlig for stort til hunden som er en mellomstor blandingshund på 20 kg. Vet av mange som klarer seg med samme størrelse på større retrievere. Hunden skal ligge litt trangt i buret, både av sikkerhetsmessige hensyn og for hundens komfort. Hvis du ha et spesialtilpasset bur til bilen så finnes det flere som lager på mål, f.eks http://www.tronderburet.no/. Disse er litt mer solide og gjennomførte, men koster selvsagt noe mer. Jeg fikk tilbud på 3500,- pluss frakt til min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rack Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Takk for tipset om Trønderburet. Det ser ut som om det utnytter hele gulvplassen inn til bakseteryggen. Men det hadde vært fint med et bur som følger seteryggen opp til kassetten for bagasjeromstrekket og så opp til taket. Har en hvalp som blir rimelig stor etter hvert (Berner Sennen), så da trengs all plass som er mulig hvis den ikke skal få hele bagasjerommet, da. Gjelder F11 - 5'er touring 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå