joachim sørlie Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 hvis ikke det her blir bra, da er det ikke håp for noen det her er blir knall bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Når kommer resten av tilbehøret til de gsperformance tårnlagra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 fin bil lykke til vidre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Når man skal ha shortshift er man avhengig av og flytte nedre feste bort i fra senter, og når dette gjøres så mye som her, så ligger den og subber i mellomakslingen. Vinkelen på staget inn i girkassa er heller ikke opptimal. Derfor har jeg fått flytta opp kulefestet 3 cm og beholdt bedre feste i orginal posisjon. Selve stanga er også 10 cm lenger en orginal så denne blir nok tight og fin Ja, riktig. Hatt det problemet med subbing i mellomakselen selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Blir kanskje gsp coilovers til høsten. Skal 11 dager på ringen i august. Sattser på at bilen går i starten av april, klar til og spinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Diff part two. BMW motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Ahh... For noen deilig deler! Er det 4.10? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Blir kanskje gsp coilovers til høsten. Skal 11 dager på ringen i august. Satser på at bilen går i starten av april, klar til og spinne. håpe rpå deg jeg og blir vell bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Ahh... For noen deilig deler! Er det 4.10? 3,64 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Stå på skaper seg dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 begynner å bli klar for kjørig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrtn Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Hei! Jeg ser du har powerflex i casterstaga dine, kan du fortelle hvordan du fikk pressa de inn i brakettene med begge skivene på utsida? Jeg sliter med det akkurat nå, må jeg bende ut brakettene litt eller? Ellers finfin bil! Hilsen Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Brukte god gammaldags håndmakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Martin: Du må ikke finne på å bende på karossen for å få på plass foringene. Dytt skivene litt oppi der først også banker du casterstaget oppover. Fett er fint da pleier ting å skli på plass. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrtn Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Takk for svar folkens... Er jo så trang passform, så begynte å lure på. Får banke det inn da! Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå