ealoken Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2011 hosthost justere framskjerm hosthost montering av bil hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 da ern 90% ferdig. sliter mer at den ikke vil gå på fullgass, spytter flammer.. men den går på 70% gass og spinner rundinger... og bruker masse bensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 oi oi oi, jävlar va porrigt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Kommer du på bmw treffet i dag Erik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Nei, reiser til rudskogen for og starte oppriggingen til Gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Med E28n? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Da har jeg vært hjemme i natt, skrudd litt og fått justert forstilling, bilen er nå parkert på rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Få bort fuskinga nå! og denne har blitt litt sånn veldig riktig med utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 så'n idag jeg, dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 kjøre på banen og nå da erik! så jeg får spinni litt fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Haha, fiks fuskinga mi først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 hehe.. det kan vi sikkert få sett på kommer på dagen i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 da har jeg fått kjørt litt, men jeg sliter med at så fort den har blitt varm så spytter den flammer og vil ikke gå på mer en 30% gass. har e34 ledningsnett men ikke lamdaer. er dette da feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå