helland Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 okidoki, du har ikke bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 nei, men delenr på bekledningen er 51471932675 koster veil 2708 kr hos gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 nei, men delenr på bekledningen er 51471932675 koster veil 2708 kr hos gs. hørdtes ikke billig ut, skal ikke godkjennes bilen din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Detta ser bra ut Håper den blir hvit og med m stiper over panseret, hehe. De lyktene på diamant svart/hvite e30 min ble drit kule. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 nei, men delenr på bekledningen er 51471932675 koster veil 2708 kr hos gs. hørdtes ikke billig ut, skal ikke godkjennes bilen din ? Planen var at bremser i fra E34M5 og alt skal inn i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Detta ser bra ut Håper den blir hvit og med m stiper over panseret, hehe. De lyktene på diamant svart/hvite e30 min ble drit kule. hehe skal nok beholde org fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 nei, men delenr på bekledningen er 51471932675 koster veil 2708 kr hos gs. hørdtes ikke billig ut, skal ikke godkjennes bilen din ? Planen var at bremser i fra E34M5 og alt skal inn i vognkortet. kompis av meg monterte 535 i en 518, fikk ikke godkjent pga for stor vektøkning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 kompis av meg monterte 535 i en 518, fikk ikke godkjent pga for stor vektøkning... Flytter batteriet bak, har ikke ABS eller Aircondition systemet. 518 har 790 kg tillat akselvekt forran, 535 har 880.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 kompis av meg monterte 535 i en 518, fikk ikke godkjent pga for stor vektøkning... Flytter batteriet bak, har ikke ABS eller Aircondition systemet. 518 har 790 kg tillat akselvekt forran, 535 har 880.. hm, henge opp tankmålern samtidig da, fjern unødvendig dilldall, f eks ta ut vindusheisene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 kompis av meg monterte 535 i en 518, fikk ikke godkjent pga for stor vektøkning... Flytter batteriet bak, har ikke ABS eller Aircondition systemet. 518 har 790 kg tillat akselvekt forran, 535 har 880.. hm, henge opp tankmålern samtidig da, fjern unødvendig dilldall, f eks ta ut vindusheisene ? Tankmålern? er ikke elvinduer på min bil, skal kjøre fort jeg så da er dette død-vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 okidoki, du har ikke bilde ? her er bilde av batteriet bak på e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Tankmålern? er ikke elvinduer på min bil, skal kjøre fort jeg så da er dette død-vekt. Han tenker nok på ved veiing av bilen slik at det ser ut som du har full tank, så du får ned vekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Tankmålern? er ikke elvinduer på min bil, skal kjøre fort jeg så da er dette død-vekt. Han tenker nok på ved veiing av bilen slik at det ser ut som du har full tank, så du får ned vekta tenker`n .. trudde E-28 var plankekjøring jeg ... Høres jo litt trist ut dette da ...dødvekt og kjøre som en planke ... hehe stå på kjære kollega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 tenkte på å henge opp tankmålern å kjøre den inn på nesten tom tank ja sparer en del vekt der ! ang det bilde av bagasjerom, koster det virkelig 2700 for det irundt batterikassa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 tenker`n .. trudde E-28 var plankekjøring jeg ... Høres jo litt trist ut dette da ...dødvekt og kjøre som en planke ... hehe stå på kjære kollega Takk takk er vel noe ala danskebåten kjøreegenskaper, så er mere sjø-kjøring en plankekjøring kjekt med iPhone når nettet er nede. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå