jorg1s1 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 draget er nok der, ikke det jeg sier.. men responsen jeg ikke liker i 3,8.. men nok OT i tråden til erik. hehe S38 generelt er jo dau når det gjelder respons, sammenlignet med f.eks. S50/S54. Dog har S38 litt andre fordeler med sitt høye volum og dermed høyere dreiemoment. Var bedre respons i min gamle M20 med kvasskam enn de S38 jeg har vært borti! Men hadde uansett valgt 3.8 om jeg skulle hatt en av de. Det tyngre svinghjulet på B38 har nok mye av skylden for den dårligere responsen. Bytt til 3.6 svinghjul eller evt enda lettere, og du har ikke lenger en eneste grunn til å velge 3.6 over 3.8... Hvis man ser bort fra prisforskjellen, som for øvrig heller ikke er så stor (var mye større forskjell tidligere - kun for et par år tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 får se hva som skjer, først finne en motor til vettug pris har lettet svinghjul liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 draget er nok der, ikke det jeg sier.. men responsen jeg ikke liker i 3,8.. men nok OT i tråden til erik. hehe S38 generelt er jo dau når det gjelder respons, sammenlignet med f.eks. S50/S54. Dog har S38 litt andre fordeler med sitt høye volum og dermed høyere dreiemoment. Var bedre respons i min gamle M20 med kvasskam enn de S38 jeg har vært borti! Men hadde uansett valgt 3.8 om jeg skulle hatt en av de. Det tyngre svinghjulet på B38 har nok mye av skylden for den dårligere responsen. Bytt til 3.6 svinghjul eller evt enda lettere, og du har ikke lenger en eneste grunn til å velge 3.6 over 3.8... Hvis man ser bort fra prisforskjellen, som for øvrig heller ikke er så stor (var mye større forskjell tidligere - kun for et par år tilbake) hjelper nok ikke med bare lettere svinghjul gitt men endel ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 får se hva som skjer, først finne en motor til vettug pris har lettet svinghjul liggende Vettug pris? Tjener man ikke godt som TV-kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 haha nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Hva er målet ditt rundt ringen med denne til våren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Og ha hel bil hjem. Men jeg vurderer s50b32. noen som har no innvendinger på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 eneste jeg har hørt om de motorene er at de kan være litt trøbblete med den dobble vanosen.. og at hvis den ryker er den dyr å fikse.. men ellers skal den være knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Rykern så jobber jeg på riktig sted. har gjort litt reaserch nå så bare og vente til over nyttår, da kommer det hel bil hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 har lest igjennom hele tråden din fy kor godt arbeid du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 takk takk, har byttet alle boltene på hele bilen, mye jobb og plukk, men men. Ellers blir det nye framskjermer og ny bagasjeluke med m spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Da er det ny runde med BT ang motor og godkjenning. S50b32 kan muligens bli Godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 bra d da da er d bare å bygge mvh jakob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Da har man startet med prosjekt bremser forran. Tror det skal bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Det der blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå