ealoken Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 På plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Artig prosjekt! Hva måtte du ut med for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 25000 nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 D e billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 + transsport og moms så endte turen på 37 000 Kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hvor fant du bilen? På pistonheads.com? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Dette er jeg sikker på blir en konge motor/gir/bil kombinasjon! Hadde samme tanken med min e28 en gang også, blir rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Www.autotrader.co.uk Håper det blir gromt:) Blir Carbon boks, letta svinghjul og litt små snax. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikts Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 har lest igjennom hele tråden din, dette her ser veldig bra ut skal følge med her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 takk takk håper på og starte med tilpassningene til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Her er da gammel org e28 utveksling mot ny motor,gir og 3.64 utveksling, tror den kan bli ganske artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Tror dette blir en morsom bil Erik. Endelig kom du deg til Uk og fikk handla. Kler cab på vinteren du, godt harry det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 hehe, ja måtte bare cashe ut no spenn hehe, det er tøft og være harry, synd alle ikke har råd til det takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Da har jeg testet bremseskivene jeg har lånt av KingB i RS felgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Dette ble jo perfekt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå