ealoken Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 I helga har jeg fått tak i et sett med nye stoler, tatt ut det gamle dasjbordet og satt inn det nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 ikke dumt valg det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 nei, var på besøk hos hen kompis som har en impreza 2000 gt som han hugger, og da tok jeg og kjøpte stolene hans, hehe. skinnebredden var 100% lik som orginalt, så blir minimalt med evt tilpassninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 nei, var på besøk hos hen kompis som har en impreza 2000 gt som han hugger, og da tok jeg og kjøpte stolene hans, hehe.skinnebredden var 100% lik som orginalt, så blir minimalt med evt tilpassninger sparer en del tid der da ! ( : komfortable stoler er det iværtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 stolene er meget gode og sitte i, bra støtte samt akseptable til langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Detta blir gjevt Ealoken! Veldig kult at du beholder fargen på bilen! Plusspoeng fra e28 kongen her=) Tipper Gunneng også liker at originalfargen beholdes? Stå på videre e28 venn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Takk takk handlet lakk til forskjermer og litt div annet i går. Fargen er jo faktisk meget pen når den er ren og nyvasket Gunneng liker at ting er orginalt ja, om du ser bortifra den brune fargen på interiøret, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Fikk i dag brev i fra statens vegvesen om at det var i orden og starte ombygningen samt E34 M5 bremsene. Ang totalvekt så måtte jeg ha papirer i fra BMW norge om totalvekten \ akselvekten skulle skrives om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Nürburgring & Stelvio-passet i august, noen som skal være med? Turen blir ca. 280mil lang! Dette er kun reise etappene, så er det små kjøring, rundene på ringen osv +! Regner med at vi tar det ov...er 1 uke, og det blir enten nest siste eller siste uken i August Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Fikk i dag brev i fra statens vegvesen om at det var i orden og starte ombygningen samt E34 M5 bremsene.Ang totalvekt så måtte jeg ha papirer i fra BMW norge om totalvekten \ akselvekten skulle skrives om. høres bra ut det da ! fikk du sendt lysa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 de ligger ferdig pakket, men vært hjemme i fra jobb i dag pga sykdom, går med posten i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 de ligger ferdig pakket, men vært hjemme i fra jobb i dag pga sykdom, går med posten i morgen okei, jeg fører over straks jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 i dag har jeg fått følgende deler. Kasterstag med powerflex foringer bremseskjold til E34 M5 bremser bremseskiver bak, med klosser nedre ratt aksel ledd stålomspunnede slanger rundbaut skal byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 i dag har jeg fått følgende deler.Kasterstag med powerflex foringer bremseskjold til E34 M5 bremser bremseskiver bak, med klosser nedre ratt aksel ledd stålomspunnede slanger rundbaut skal byttes. bilder ? blir vel stivt nå tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 må jo oppgradere litt vettu. Har byttet alle stag og foringer på denne bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå