Gå til innhold

Ealoken sin E28 (s50b32) selges


ealoken
 Share

Anbefalte innlegg

jeg er så enig, har man ikke det grommeste av det grommeste som finnes i dag, så gidder nesten ikke folk og se på bilen engang.. forventer så sykt mye om dagen, sier vell litt om hvordan ting er på vei til og bli innen bil..

Det viktigste er at man trives med bil og har det gøy.. Trenger ikke være best i alt for å ha det gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor alltid henge seg opp i hvem som har hva? Å hvorfor man må ha trillion hester for å bli sett?

..samme om naboen har flottere bil, betyr ikke han er lykkeligere for det.

Dette blir bøst! :mrgreen: bare en feil!!!! Den har for kort tak 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort tak? :P skulle kjøpt en schultz ja :P hehe .... kanskje det? :P

:D gjør det:) så slipper jeg og være alene:)

morro at du går for s50 synes jeg:) ikke mange som har gjort det før så det blir sikkert morro:) følger med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort tak? :P skulle kjøpt en schultz ja :P hehe .... kanskje det? :P

:D gjør det:) så slipper jeg og være alene:)

morro at du går for s50 synes jeg:) ikke mange som har gjort det før så det blir sikkert morro:) følger med:)

vet om en schultz borti gata her, det hadde vært kult :)... hehe.

Jo, artig motor, liker den veldig godt, og når det ikke er et hav av ombygning for og få den til og virke så var det bare og hive innpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nåja, ekke såååååå gromt da.... men litt gromt :)

Vel....

At du ikke er alene om denne motoren er nå helt sikkert. Men definisjonen grom er desverre blitt strukket opp i skyene de siste årene. Har du ikke den feiteste sjeldne motoren - som ingen har ennå - eller den Big-Fat-Mama-Turboen med 600+ hp, så har du i altfor manges øyne ikke en grom motor. Men jeg synes allikevel at S50 b32 er er genialt mesterstykke av tysk ingeniørverk. Gammel motor eller ikke. Denne motoren har 321 hk med et deilig register, god gassrespons og er sinna som fy. Og låten i den er jo enorm. Så når jeg hører at folk synes at "den er gått ut på dato" eller at den er "allemannseie" - da føler jeg at folk har mistet fotfeste og bakkekontakt helt. Motoren er grom, feit, sinnsykt fet osv... DET er den. Så hvis noen har noe å utsette på den "gamle, kjedelige" motoren, så la dem ha det. Sannheten er nok i de aller fleste tilfellene så har de knapt nok 140 hk hest selv i sin egen bil. Og da driter jeg fullstendig hva de syns. Dette er enda en grunn til at jeg er glad at jeg ikke bygger på E30, E36, E39 eller E46. Der er det jo nesten offisiellt godkjente oppskrifter på hva som er tøft og ikke. Og da er det greit å bygge E28, for der er det ikke for mange muligheter... Og det er nesten godtatt at en bygger sin egen stil der også...

+1 på den!!

ealoken, dette her blir fett som fy det :D

Har fulgt med her fra dag 1 og har tenkt å fortsette med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er så enig så enig :) Men jeg har ikke sett noen andre E28 med denne motoren, kun en i Australia med S54...

Og med lettet svinghjul, carbon innsug og litt annet så håper jeg på en semi-rask bil når denne er klar, og ikke minst mange herlige langturer :)

det går(gikk) en e28 med s50b30 i hamar området. Så den på rudskogen for et par år siden og da satt det skilter på den. Men den har vist stått i ett års tid nå. så vidt jeg skjønte så var sto motoren i vognkortet men det er vel umulig å få til nå. jeg vet ikke hvem denna fyrn er men har en kompis som har handla noen deler av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...