Pedi Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Takk takk, men no mer en ok skyv blir det ikke av 321 hk.. Hmm... Får nå håpe at E28en min (og din...) virker bedre enn bare "ok". Det er jo mer enn 100 hk mer enn 535en, og trodde den var karakterisert til å gå "ok". Men klart, det spörs jo hva du sammenligner med - S50 vs en 600+ hk motor feks... Ja, da går den vel bare ok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Takk takk, men no mer en ok skyv blir det ikke av 321 hk.. Hmm... Får nå håpe at E28en min (og din...) virker bedre enn bare "ok". Det er jo mer enn 100 hk mer enn 535en, og trodde den var karakterisert til å gå "ok". Men klart, det spörs jo hva du sammenligner med - S50 vs en 600+ hk motor feks... Ja, da går den vel bare ok... Jeg er litt skada og bortskjemt Pedi, gamle skylinene min med 500 hk gikk ok etter en mnd... men det blir nok mer en nok morro med 321 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnadderTeam Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 i dag har jeg fått følgende deler.Kasterstag med powerflex foringer bremseskjold til E34 M5 bremser bremseskiver bak, med klosser nedre ratt aksel ledd stålomspunnede slanger rundbaut skal byttes. Hei.. Jeg skal også montere e34 m5 bremser på min E28. Så bremseskjoldene til E34 passer foran også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 bolt on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Hvordan går det med motorfestene? Skal starte på downpipe og wg-rør til helga, så trenger de da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Halla, kommer innom med de i morgen tidlig på jobben din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Halla, kommer innom med de i morgen tidlig på jobben din Konge! Har du blitt ferdig med egne fester, fått motoren der du vil ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Halla, kommer innom med de i morgen tidlig på jobben din Konge! Har du blitt ferdig med egne fester, fått motoren der du vil ha den? Nei, ikke fått starta en gang, ble litt komplikasjoner med eksos, tannstang osv, men vet ca hvordan jeg skal ha de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Halla, kommer innom med de i morgen tidlig på jobben din Konge! Har du blitt ferdig med egne fester, fått motoren der du vil ha den? Nei, ikke fått starta en gang, ble litt komplikasjoner med eksos, tannstang osv, men vet ca hvordan jeg skal ha de. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 På tide med noen flere bilder nå LøkFred... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 status! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 status er at jeg har hatt sykt mye annet og gjøre. Men har fått 40kw varmer i garasjen, så nå blir det vel mere skruing fremover. uppdates kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Da har jeg fått modifisert Bremsekraft forsterkeren, slik at den går klar av innsuget. motorfestene blir klare til helga tenker jeg, så jeg får bestilt mellomaksling i fra Unikardang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Nice!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 eneste måten var og fjerne spaceren som sitter på e34m5, og gjenge opp staget 12 cm, og det er tungt når man må holde igjen stanga med tang i venstre hånda og lage gjenger med høyre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå