Trondbrandsen Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Imponert over arbeidet ditt Erik, gleder meg til å se denne på ringen, banker sikkert mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 takk takk. Da har første levering av eksosdeler kommet. blir dobbel 2.5" rustfri hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 DE likte jeg !!!! Var de dyre? Kunne vært noe å erstatte katalysatoren min med etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Kult at du drar doble rør! Har for meg at det blir finere lyd enn med kun 1stk 2,5 eller 3" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Tror det blir syk lyd i denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Kult at du drar doble rør! Har for meg at det blir finere lyd enn med kun 1stk 2,5 eller 3" takk, ja har lyst til og beholde den skarpe snerrende 6er lyden. har hørt diverse 3" eksos på e36 og det låter ikke pent. Vi få se om det kun blir de her to eller om jeg må på med et sett ekstra potter, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 DE likte jeg !!!!Var de dyre? Kunne vært noe å erstatte katalysatoren min med etterhvert... de kostet to potter med penger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 da har jeg kommet til forstillings testing, så får vi se hvordan det blir med innfestninger osv. Siden tannstangen har mindre utveksling en snekke med panhardstag så må kuleinnfestning flyttes, Da dette må gjøres senere så ønsker jeg og lage ny bunnplate i 7075 alu som også korrigerer bærearmshøyde, dette kommer senere. her er bilder for testing på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Fikk bilde av maskineringsmannen i dag. kalipper braketter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Da er godis pakke en hentet, skal montere i morgen. de skal selvfølgelig lakkeres matt svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 * liker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Ser bra ut. Hva slags bremser var det du skulle bruke igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 i fra porsche 911, model 993, samt E34m5 1995 345mm skive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Stemmer! Det er gromt:) har du planlagt ringen tur i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Stemmer! Det er gromt:) har du planlagt ringen tur i år? Om bilen blir klar så kanskje i september, ikke tid før dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå