Kristian Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Ser den. Du får si ifra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 skal jeg gjøre, skal på sema i oktober, så greit og ha noen kroner til overs da, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Kan se for meg at kronene ruller greit unna der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Fredags kos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Nice! (Men ikke Sonardekk?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Må du lese da pedi. Yokohama advan sport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Må du lese da pedi. Yokohama advan sport! Hehe, såg jo det Tenkte du kanskje ville gå for Sonar, slik som madammen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Hehe, nei kosta på litt på nye dekk. Fått dekk og felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Jeg sitter på Gullfaks B offshore nå, men fikk en sporings-SMS fra GS. Og ifølge postens sporingsapp så er den pakken levert ut - i Stavanger i dag?? Trodde bare at det var sendt en SMS feil, men skal få madamen til å sjekke postkassen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Sjekker det på mandag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Sjekker det på mandag jeg Ikke noe pakkelapp i postkassa, men derimot GS-katalog for E87.... Så madammen va jo helt i hundre, jeg får bare dra opp håndbrekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Synd de er fake de felgene :shock Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Fine hjul, kommer til å sitte som et skudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Synd de er fake de felgene :shock bare fint det, så jeg med god samvittighet kan kveste en felg eller tre på curbs eller andre steder. De ser gromme nok ut så da gidder jeg ikke blåse 20k på org rs felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå