ealoken Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Fine hjul, kommer til å sitte som et skudd. jeg trur det blir kanon tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Liten oppdatering. Driver og forskjer på eksenterbolter på bærearmene foran, for og kunne få litt mer camber forran. Har bestilt Adaptronic 420 Select boks. Nye oppdateringer kommer til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 det er ikke no problem. er bare og lage spacere som flytter ut fjørbeinet i bunn. sideforsyvde på rune sin med 20mm. ble en helt annen bil og kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 det er ikke no problem. er bare og lage spacere som flytter ut fjørbeinet i bunn. sideforsyvde på rune sin med 20mm. ble en helt annen bil og kjøre. ikke no spacer her, exenterbolt, nye hull og justerbart kasterstag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 hvorfor finne opp kruttet på nytt når noen andre har gjort det før deg? vac seller sånne kit. får retta opp styrestag og bærearmsvinkler samtidig hvis du har senka mye også. bare pluss med de spacera i mine øyne men..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 aksepunktet på fjørbeinet blir feil mtp akkermann vinkel når fjørbeinet spaces 20 mm rett ut. derfor endrer man på ting som gjør det rett. finner ikke opp hjulet på nytt, bruker kun andre løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 joda skjønner tankegangen din, mn tenkte jeg ville si ifra hvis du ikke hadde tenkt på det. med justerbart oppe og utflytta 20mm( mener det var det) så hjalp det visst enormt på turninn og grepet igjennom svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 har tenkt og vurdert skal få laget nye bunnplater i alu etter hvert, må bare se hvordan styreutslaget blir med e36 tannstangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 fant 2 bilder av bilen din på profilen til en kompis. tenkte kanskje du ville ha de:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Tegne litt forstilling igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Da er de justerbare kasterstagene fikset. samt et teaserbilde på de justerbare bærearmene. og bærearm teaser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Blir det Gromt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Da har jeg ENDELIG fått bakfelgene mine 9x17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå