joachim sørlie Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Overlever vell litt støy? Er jo M-power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 har 2 slike under bilen nå i org braketten. di høres såvidt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Ikke fulgt med tidligere, men skal du tvangsfore siden du vil ha to stk. 044? Og er de montert stumt? De utvikler veeeldig mye lyd når de er stumt montert, men det vet du nok Jeg har kjørt og skrudd nok biler til og vite at de støyer ja og siden jeg har kjøpt 1 serie som er behagelig osv, så kan denne bli en dustebil tvangsforing, tja, kanskje det.. men ikke denne vinteren ( tror jeg )... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 http://www.turnermotorsport.com/p-4229- ... g-kit.aspx mere deler i fra U S of A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Faaaaaaaaaan, jeg også skulle hatt en slik! Er bestillingen din sendt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Den var fin! Må ha selv, men har sett mest på Vac sin utgave. Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Hvordan ser den ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Stort sett lik, men svarte an og vac logo tror jeg. Husker ikke pris, men ligger under oil system et sted. Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Kom deler i dag UPS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Rask levering! De så fine ut mtp firkantene. Tror den fra vac har runde spor og må holdes igjen når den skrues inn. Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Meget god kvalitet på dela Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Kan noen svare meg på hva org innmat tåler av trim? Er det rådene eller stemplene som ryker først? 2200 dollar i fra VAC, så har jeg jo stempler og råder... hmmmmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 hei er det snakk om turbo så ryker stempla ganske så fort..tiper rundt 450+ så ryker dem.rådene er heller ikkje mye og skryte av da dette oem oppsettet er laget for og minske vekt og turtall.derfor tynne greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 planen er vel en Vortech V3 tenker jeg, bare montert på grenrørsiden med litt ymse mod ( bruke ac reimhjulet ) 450 ja, da er det bare og spare. Planen er og kjøre første året som sugemotor også trimme mer til 2014. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå